Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik sekcji

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planowanie, nadzorowanie i kontrolowanie realizacji zadań rzeczowych z zakresu gospodarki materiałami pędnymi i smarami w garnizonie dolnośląskim oraz kolumny transportowej KWP we Wrocławiu
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania kolumny transportowej KWP we Wrocławiu pod kątem realizacji zadań nałożonych na Wydział Transportu KWP we Wrocławiu
  • organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia KWP, KMP, KPP w materiały pędne i smary poprzez planowanie rzeczowo-finansowe, ustalanie limitów finansowych oraz ich korekt, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych i innych powoływanych na podstawie decyzji kierownika jednostki, w celu właściwej realizacji zakupów
  • monitorowanie, analizowanie i kontrolowanie bieżącego zużycia materiałów pędnych i smarów przez wszystkie jednostki Policji garnizonu dolnośląskiej Policji w świetle zasad racjonalizacji, celowości i gospodarności
  • planowanie, prowadzenie i analiza efektów pracy w ramach nadzoru instancyjnego w zakresie gospodarki materiałów pędnych i smarów przez komórki i jednostki podległe KWP we Wrocławiu
  • nadzorowanie gospodarki magazynowej oraz prowadzenie bieżącego nadzoru nad prawidłowością zabezpieczeń technicznych obiektu stacji paliw, magazynów materiałów pędnych i smarów KWP we Wrocławiu, zapewnienie w tym zakresie właściwego zabezpieczenia warunków bhp i ppoż.
  • planowanie, organizowanie i zapewnienie właściwego przygotowania inwentaryzacji i wybrakowań materiałów pędnych i smarów, składników majątkowych kolumny transportowej KWP we Wrocławiu
  • prowadzenie gospodarki odpadami niebezpiecznymi (mpis) wytwarzanymi przez służbową Stację Paliw, Stacje Obsługi Samochodów KWP we Wrocławiu i prowadzenie w tym zakresie nadzoru


Warunki pracy

- praca kancelaryjno-biurowa oraz koordynacyjno-nadzorcza na obiektach siedziby urzędu
- okresowo praca poza siedzibą urzędu (wyjazdy)
- kontakt z instytucjami publicznymi oraz podmiotami gospodarczymi
- realizowanie nadzoru wewnętrznego w siedzibach terenowych urzędu
- stanowisko decyzyjne-stres
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
- narzędzia pracy: komputer- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, telefon, fax
- w głównej siedzibie urzędu (budynek wielokondygnacyjny) znajduje się winda ułatwiająca dostęp do poszczególnych pięter dla osób niepełnosprawnych
- ograniczona możliwość poruszania się dla osób niepełnosprawnych w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu (budynek dwukondygnacyjny)- brak windy
- w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu brak toalet przystosowanych dla inwalidów



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,9229 (co stanowi kwotę 3 603, 21zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem ludzkim i składnikami majątkowymi

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zagadnień z zakresu gospodarowania materiałami pędnymi i smarami
  • dyspozycyjność
  • posiadanie prawa jazdy kat. B- kierowanie pojazdami samochodowymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 10 lat pracy zawodowej
  • dostęp do informacji niejawnych
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
  • znajomość przepisów szczególnych regulujących pracę kierowców


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie dostępu do informacji niejawnych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-05-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi