Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik sekcji

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie pracy służbowego zaplecza obsługowo-naprawczego KPW we Wrocławiu, w celu zapewnienia jego właściwego funkcjonowania
  • nadzór nad wydajnością, terminowością i jakością wykonywanych obsług technicznych oraz napraw przy pojazdach służbowych, w celu zapewnienia sprawności pojazdów służbowych garnizonu dolnośląskiego Policji
  • planowanie rzeczowo-finansowe, ustalanie limitów finansowych oraz ich korekt, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych i innych powoływanych na podstawie decyzji kierownika jednostki, w celu realizacji zakupów materiałów (części zamienne, podzespoły i zespoły samochodowe) na potrzeby właściwego funkcjonowania zaplecza obsługowo-naprawczego
  • nadzorowanie, monitorowanie, analizowanie i kontrola gospodarki magazynowej służbowego zaplecza obsługowo-naprawczego, w celu zapewnienia jego funkcjonowania w świetle zasad racjonalizacji, celowości i gospodarności
  • planowanie, prowadzenie i analizowanie nadzoru instancyjnego w Punktach Obsługi Technicznej mieszczących się w jednostkach podległych KWP we Wrocławiu, w celu optymalizacji ich funkcjonowania
  • opracowania i weryfikowanie dokumentów planistycznych, sprawozdawczych, analitycznych oraz udzielanych informacji, w celu zapewnienia rzetelności zawartych w nich danych oraz terminowości ich przekazywania
  • planowanie, organizowanie i przygotowanie obszarów podlegających inwentaryzacji, wybrakowaniu i gospodarce odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi przez służbowe zaplecze obsługowo-naprawcze, w celu umożliwienia właściwego ich przeprowadzenia
  • zapewnienie i nadzorowanie przestrzegania BHP na stanowiskach pracy oraz terminowego wykonywania przeglądów okresowych urządzeń warsztatowych objętych nadzorem Urzędy Dozoru Technicznego, w celu niedopuszczenia do zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych w procesie pracy


Warunki pracy

- praca kancelaryjno-biurowa oraz koordynacyjno-nadzorcza na obiekcie zaplecza obsługowo-naprawczego w siedzibie urzędu
- okresowo praca poza siedzibą urzędu (wyjazdy)
- kontakt z Instytucjami Publicznymi oraz podmiotami gospodarczymi
- realizowanie nadzoru wewnętrznego w siedzibach terenowych urzędu
- stanowisko decyzyjne – stres
- praca przy o świetleniu sztucznym i naturalnym
- narzędzia pracy: komputer-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, telefon, fax


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,9251 (co stanowi kwotę 3 607,32 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie zarządzania zespołem ludzkim i składnikami majątkowymi

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zagadnień z zakresu budowy i naprawy pojazdów samochodowych
  • dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat w kierowaniu pracą zaplecza obsługowo-naprawczego pojazdów samochodowych
  • dostęp do informacji niejawnych
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
  • znajomość przepisów dotyczących gospodarki składnikami majątku ruchomego jednostek budżetowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie dostępu do informacji niejawnych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi