Opis stanowiska pracy


Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik sekcji do spraw sprawności technicznej sprzętu transportowego w Wydziale Transportu

ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą Sekcji poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników,
  • monitorowanie wydatkowania środków finansowych przyznanych wydziałowi w ramach klasyfikacji pozycji budżetowych z tytułu zawartych umów o świadczenie usług obsługi i naprawy pojazdów oraz na zakup części zamiennych i materiałów,
  • nadzorowanie planowania i realizacji zadań związanych z utrzymaniem sprawności floty pojazdów służbowych, wykonywaniem obsługi technicznej, napraw bieżących i powypadkowych pojadów służbowych, wykonywaniem napraw podzespołów, badaniami technicznymi, naprawami sprzętu obsługowo-naprawczego,
  • nadzorowanie prowadzenia gospodarki magazynowej w tym prowadzenia dokumentacji magazynowej i przychodowo-rozchodowej ewidencji magazynowej oraz przyjmowania i wydawania z magazynów części zamiennych i akcesoriów do pojazdów służbowych,
  • kontrolowanie i weryfikowanie pod względem formalnym i rachunkowym zgodności wystawionych przez kontrahentów faktur,
  • nadzorowanie opracowywanej dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury postępowania w zakresie zamówień publicznych, w tym podejmowanie negocjacji i uczestniczenie w komisjach przetargowych oraz opracowywanie istotnych warunków przedmiotu zamówienia i treści umowy dot. świadczenia usług obsługi i naprawy pojazdów służbowych przez podmioty zewnętrzne oraz zakupu części zamiennych i akcesoriów do pojazdów służbowych, a także wyposażenia technicznego,
  • nadzorowanie terminowego sporządzania sprawozdań z dziłalności zaplecza obsługowo-naprawczego wydziału oraz miesięcznych bilansów wykorzystania mocy produkcyjnej w zapleczu obsługowo-naprawczym wydziału,
  • nadzorowanie wprowadzania i aktualizacji danych w dokumentacji technicznej oraz systemach informatycznych na podstawie wytworzonych lub otrzymanych dokumentów.


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, kierowanie zespołem ludzkim, stres, wymuszona pozycja ciała, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, praca przy oświetleniu mieszanym, doraźne kierowanie samochodem służbowym, zagrożenie elementami ruchomymi, luźnymi, ostrymi i wystającymi, zagrożenie porażenia prądem elektrycznym, zagrożenie poparzeniem, zagrożenie pożarowe i wybuchowe, zagrożenie związane z przemieszczaniem się ludzi, budynek bez podjazdów/wind dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ(korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, ocena kompetencji kierowniczych obejmująca wywiad i rozmowę dotyczące oceny predyspozycji, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze logistyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
  • bardzo dobra znajomość ustaw: o Policji, prawo zamówień publicznych w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia, ustawy o finansach publicznych w zakresie gospodarowania środkami publicznymi, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości w zakresie przepisów ogólnych,
  • umiejętność: bardzo dobrej organizacji pracy, stosowania prawa, kierowania zespołem, analitycznego myślenia, negocjacji, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi