Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Policji w Warszawie

Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik sekcji

Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą sekcji oraz kontrola pod względem merytorycznym prowadzonych w Wydziale ewidencji głównych: środków trwałych w ujęciu ilościowo - wartościowym użytkowanych przez komórki organizacyjne Komendy Głównej Policji oraz pozostałych środków trwałych w obszarze kwaterunkowym, techniki biurowej, mundurowej, wyposażenia specjalnego, misji pokojowych oraz sprzętu sportowego,
  • inicjowanie nowych rozwiązań w zakresie usprawnienia pracy sekcji w obszarze prowadzonych ewidencji w modułach środki trwałe i gospodarka magazynowa,
  • opracowywanie analiz z zakresu prowadzonych w Wydziale ewidencji, współuczestniczenie w procesie planowania w zakresie gospodarki kwatermistrzowskiej z uwzględnieniem aktualnego stanu zapasów oraz stopnia zużycia posiadanych zasobów w celu zabezpieczenia i utrzymania na odpowiednim poziomie funkcjonalno-użytkowym majątku Komendy Głównej, Policji,
  • analizowanie zestawień bilansowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych, weryfikacja ich wyceny, porównywanie składników majątkowych pod względem ilościowo - finansowym,
  • sporządzanie wniosków o nadanie uprawnień/upoważnień do dostępu do podsystemu ŚT i GM dla policjantów i pracowników Wydziału oraz prowadzenie rejestru udzielanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla systemu „MANKO” ,
  • dokonywanie porównań danych uzyskanych w wyniku inwentaryzacji z danymi zawartymi w ewidencji szczegółowej w celu ustalenia i rozliczenia ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych,
  • nadzorowanie realizacji prowadzonych, przez podległych pracowników, ewidencji składników majątku,
  • przygotowywanie i przeprowadzanie instruktaży/szkoleń wewnętrznych oraz udzielanie wsparcia merytorycznego z obszaru prawidłowego prowadzenia ewidencji składnikami.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,800 kwoty bazowej

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,
- rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub administracyjnym,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach, na których realizowane są zadania z obszaru prowadzenia gospodarki składnikami majątkowymi,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość zasad prowadzenia ewidencji składników majątku,
  • znajomość przepisów z dziedziny rachunkowości budżetowej,
  • umiejętność kierowania pracą sekcji,
  • umiejętność rozstrzygania sytuacji konfliktowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia.
  • umiejętność argumentowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność negocjacji,
  • umiejętność pracy w warunkach silnego stresu i presji czasu,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność organizacji pracy własnej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • – kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi