Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik sekcji do spraw gospodarki materiałowo - technicznej w Wydziale Zaopatrzenia

Olsztyn, Partyzantów 6/8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie sekcją gospodarki materiałowo - technicznej, w tym: przygotowywanie, kontrolowanie i dekretowanie korespondencji dot. sekcji, sporządzanie planów i sprawozdań z zakresu działania sekcji, określanie, zalecanie, nadzorowanie i ocenianie realizacji zadań przez pracowników sekcji, w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki posiadanymi zasobami w KWP w Olsztynie, wydziałach zamiejscowych KGP, OPP w Olsztynie oraz podległych KWP jednostach;
  • planowanie wydatków, prowadzenie rejestru wydatków, sprawdzanie dokumentów potwierdzających ponoszenie wydatków, ustalanie zaangażowania i podawanie danych do sprawozdawczości oraz uzgadnianie ewidencjonowanych wydatków z Wydziałem Finansów w pozycjach dotyczących utrzymania obiektów, sprzętu, zaopatrzenia jednostek w sprzęt i materiały, wypłacanych świadczeń;
  • z upoważnienia Naczelnika sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentów magazynowych wytwarzanych w sekcji w celu monitorowania gospodarki posiadanymi zasobami;
  • przygotowywanie specyfikacji przetargowych i uczestniczenie w pracach komisji przetargowych przy zakupach powyżej kwoty progowej wymienionej w ustawie o zamówieniach publicznych oraz organizowanie, dokonywanie osobiście zakupów do tej kwoty w celu zabezpieczenia potrzeb na usługi, dostawy materiałów i sprzętu dla KWP i jednostek podległych;
  • kontrolowanie jednostek terenowych podległych KWP w zakresie gospodarki posiadanymi zasobami oraz warunków jego przechowywania w celu ustalenia stanu faktycznego i dostarczenia informacji dla Komendanta Wojewódzkiego Policji;
  • nadzorowanie pracy magazynierów pod kątem prawidłowego magazynowania mienia, prawidłowości prowadzenia magazynu;
  • nadzorowanie planowania mobilizacyjno - obronnego w zakresie potrzeb materiałowo - technicznych KWP w Olsztynie do realizacji zadań w okresach zagrożenia bezpieczeństwa państwa;


Warunki pracy

czas pracy - 8 godzin, praca administracyjno - biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin, praca w terenie;

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);

- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy

- Złożone dokumenty nie będą zwracane;

- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;

- Kopie dokumentów dotyczących doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk, wydrukiem z CEIDG). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

- Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;

- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- rozmowa kwalifikacyjna
- sprawdzian wiedzy

-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 3.600,00 zł. + dodatek z tytułu wysługi lat pracy zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej

- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w zarządzaniu zasobami organizacji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167 ze zm.),
  • znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
  • znajomość przepisów o finansach publicznych, w tym o majątku Skarbu Państwa
  • znajomość pakietu biurowego MS Oficce
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów resortowych dot. gospodarowania mieniem Policji
  • znajomość programu magazynowego
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych, tj. dodatkowego stażu pracy,uprawnień, przeszkolenia.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-01-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Partyzantów 6/8
    10-959 Olsztyn
    z dopiskiem oferta pracy na stanowisko: kierownik sekcji Wydziału Zaopatrzenia - nr ogłoszenia 40865

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/01/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi