Opis stanowiska pracy


Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu

Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik sekcji Sekcja Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kierowanie Sekcją Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej. Organizowanie pracy w sekcji, ustalanie strategii działania i priorytetów w obszarach nadzoru nad gospodarką mieszkaniową i kwaterunkową
  • Sprawowanie nadzoru na wykonywaniem przez pracowników Sekcji zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz prac zlecanych do realizacji przez przełożonych
  • Akceptowanie decyzji o znaczeniu technicznym i finansowym podejmowanych przez podległych pracowników
  • Kontrola efektów pracy i zgodności działań z obowiązującymi przepisami, ustawami oraz wytycznymi obowiązującymi w Straży Granicznej
  • Planowanie potrzeb finansowych i materiałowych oraz zamówień publicznych na kolejne lata
  • Sprawowanie nadzoru nad gospodarką rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie oddziału w zakresie gospodarki materiałami budowlanymi, środkami do utrzymania nieruchomości, opałem, sprzętem kwaterunkowym i inżynieryjno – technicznym w celu sprawnego funkcjonowania oddziału
  • Sprawowanie nadzoru nad realizowaniem planu wydatków budżetowych oddziału w zakresie pozostającym we właściwości Sekcji
  • Nadzór nad przestrzeganiem planów rzeczowo finansowych oraz realizacją wydatków budżetowych w układzie paragrafowym i zadaniowym oraz ich zgodności z umowami w zakresie terminów i kosztów
  • Planowanie materiałowo-techniczne w zakresie zakupu materiałów, sprzętu i urządzeń będących we właściwości Wydziału Techniki Zaopatrzenia
  • Współdziałanie z kierownikiem Sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości w zakresie zgłaszania potrzeb, w celu przygotowania dokumentacji budowlanej na zadania konserwacyjne
  • Sprawowanie nadzoru nad ewidencją sprzętu kwaterunkowego oraz odpowiadanie za dyscyplinę finansową Sekcji
  • Sprawowanie nadzoru nad zaopatrywaniem komórek organizacyjnych komendy oddziału, jednostek organizacyjnych w materiały i sprzęt
  • Merytoryczne zatwierdzanie faktur


Warunki pracy

- praca administracyjno - biurowa
- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
2. Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,
- zaświadczenia o zatrudnieniu,
- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
- referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.
Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO (np. umowa o pracę) ORAZ CHARAKTER WYKONYWANYCH OBOWIĄZKÓW (np. zakres obowiązków na danym stanowisku zgodny z umową o pracę).
3. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
4. W ofercie należy podać dane kontaktowe
5. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego .
6. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
10. Oferowane wynagrodzenie brutto: 3 678,61 zł + dodatek za wysługę lat
Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (18) 415 30 63, (18 ) 415 31 66, (18) 415 32 78



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku technicznym, logistycznym lub budowlanym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z utrzymaniem nieruchomości lub zamówieniami publicznymi,
5 lat doświadczenia w kierowaniu zespołem pracowniczym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oznaczonego klauzulą „POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość ustaw wraz z aktami wykonawczymi: Prawo Budowlane, Prawo Ochrony Środowiska, Prawo Zamówień Publicznych, Warunki Techniczne Wykonywania i Odbioru Robót, Ustawy o Gospodarce Nieruchomościami, Prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości,
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność organizowania pracy zespołu,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych,
  • komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność,
  • biegła umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office oraz biegła umiejętność korzystania i urządzeń biurowych,
  • umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi,
  • umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-03-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
    33-300 Nowy Sącz
    ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
    z dopiskiem " oferta pracy na stanowisko kierownik Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/02/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi