Klient InfoPraca

Kierownik Sekcji

Pracodawca: ukryty
Miejsce pracy: Lubartów

Opis Stanowiska:

  • Organizacja pracy podległych konsultantów,
  • Monitorowanie jakości rozmów prowadzonych przez pracowników sekcji,
  • Coaching oraz podnoszenie kompetencji konsultantów,
  • Realizacja planów ilościowych oraz jakościowych,
  • Wdrażanie nowych pracowników,
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych, cyklicznych oraz interwencyjnych wewnątrz podległej sekcji.

 

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • znajomości pakietu MS Office na poziomie minimum średniozaawansowanym,
  • umiejętność zarządzanie wieloosobowym zespołem pracowników,
  • logiczne myślenie i umiejętności szukania najkorzystniejszych rozwiązań,
  • orientacja na realizację projektu wg. wymaganych parametrów jakościowych oraz ilościowych,
  • umiejętność raportowania oraz analizy statystyk,
  • możliwość pracy w trybie zmianowym (7-21) oraz w wybrane soboty i niedziele,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • umiejętność podejmowania decyzji i odporność na stres,
  • Minimum 1 rok doświadczenia w Call Center lub innych podobnych organizacjach jako pracownik zarządzający zespołem.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub B2B
  • Szkolenia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Spotkania integracyjne

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi