Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich jak i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego współpracy z Klientem. Poszukujemy osoby, która z konsekwencją będzie wspierać nas w realizacji celów i osiągnięć.
Kierownik Projektu to osoba, która odpowiada za pracę zespołów Obsługi Klienta oraz Sprzedaży.
Dba o wysoki poziom kontaktu i usług świadczonych Klientom, a także pracuje nad tym, aby jakość oferowanych usług była cały czas poprawiana. W zakresie odpowiedzialności Kierownika jest zapewnienie pełnego wsparcia podległym pracownikom, realizacja budżetu zgodnie z założonym planem, optymalizacja procesów w obszarze Obsługi Klienta i Sprzedaży, a także tworzenie i dostarczanie wyników analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne. Współpraca z innymi działami firmy mająca na celu płynne prowadzenie projektu od początku do końca to również zadanie Kierownika Projektu.
Szukamy otwartych, pro aktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.
Zakres obowiązków:
• planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektami call center/back office dla klientów firmy
• odpowiedzialność za realizację celów (KPI’s) pod względem ilościowym i jakościowym
• zarządzanie zespołem liderów i konsultantów pracujących na projektach oraz współpraca z działem HR w celu zapewnienia obsady niezbędnej do realizacji założeń
• wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności realizowanych projektów
• realizacja założeń budżetowych
• tworzenie oraz rozliczanie systemów motywacyjnych dla konsultantów i liderów
• stały kontakt z Klientem we wszystkich fazach współpracy
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów
• zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów
• tworzenie i optymalizowanie procesów oraz standardów obsługi klienta
• współpraca z Działem Sprzedaży Contact Center przy składaniu oferty, w trakcie procesu negocjacyjnego jak również na etapie realizacji projektu
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie
• ciekawą i pełną wyzwań pracę
• możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzenia swoich kompetencji
• doskonałą atmosferę pracy
• doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów poparte referencjami oraz przygotowanym Case Study (do wglądu dla HR oraz dyrektora Operacyjnego w trakcie procesu rekrutacyjnego)
• minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center/Dział obsługi Klienta/ Dział Sprzedaży lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min 2 lata)
• wysokie zdolności interpersonalne i odporność na stres
• umiejętność nawiązywania i budowania efektywnych relacji biznesowych
• umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków
• samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, otwartości na zmiany
• dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
• umiejętność tworzenia raportów i opracowywania analiz
• dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
• znajomość języka angielskiego
• komunikatywność, pro aktywność, kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia
Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.