Opis stanowiska pracy

Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich jak i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego współpracy z Klientem. Poszukujemy osoby, która z konsekwencją będzie wspierać nas w realizacji celów i osiągnięć.

Kierownik Projektu to osoba, która odpowiada za pracę zespołów Obsługi Klienta oraz Sprzedaży.

Dba o wysoki poziom kontaktu i usług świadczonych Klientom, a także pracuje nad tym, aby jakość oferowanych usług była cały czas poprawiana. W zakresie odpowiedzialności Kierownika jest zapewnienie pełnego wsparcia podległym pracownikom, realizacja budżetu zgodnie z założonym planem, optymalizacja procesów w obszarze Obsługi Klienta i Sprzedaży, a także tworzenie i dostarczanie wyników analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne. Współpraca z innymi działami firmy mająca na celu płynne prowadzenie projektu od początku do końca to również zadanie Kierownika Projektu.

Szukamy otwartych, pro aktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.

 

Zakres obowiązków:

• planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektami call center/back office dla klientów firmy

• odpowiedzialność za realizację celów (KPI’s) pod względem ilościowym i jakościowym

• zarządzanie zespołem liderów i konsultantów pracujących na projektach oraz współpraca z działem HR w celu zapewnienia obsady niezbędnej do realizacji założeń

• wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności realizowanych projektów

• realizacja założeń budżetowych

• tworzenie oraz rozliczanie systemów motywacyjnych dla konsultantów i liderów

• stały kontakt z Klientem we wszystkich fazach współpracy

• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów

• zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów

• tworzenie i optymalizowanie procesów oraz standardów obsługi klienta

• współpraca z Działem Sprzedaży Contact Center przy składaniu oferty, w trakcie procesu negocjacyjnego jak również na etapie realizacji projektu

 

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

• atrakcyjne wynagrodzenie

• ciekawą i pełną wyzwań pracę

• możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzenia swoich kompetencji

• doskonałą atmosferę pracy

 

 

Wymagania

 • doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów poparte referencjami oraz przygotowanym Case Study (do wglądu dla HR oraz dyrektora Operacyjnego w trakcie procesu rekrutacyjnego)

• minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center/Dział obsługi Klienta/ Dział Sprzedaży lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min 2 lata)

• wysokie zdolności interpersonalne i odporność na stres

• umiejętność nawiązywania i budowania efektywnych relacji biznesowych

• umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków

• samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, otwartości na zmiany

• dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu

• umiejętność tworzenia raportów i opracowywania analiz

• dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel

• znajomość języka angielskiego

• komunikatywność, pro aktywność, kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia

Prezentacja firmy

Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi