Opis stanowiska pracy
Zadania:
-
Zarządzanie procesem przygotowania i realizacji projektów w zakresie wyposażania w meble wnętrz restauracyjnych oraz jednostek pływających,
-
Nadzorowanie procesu realizacji na poszczególnych etapach na podstawie dokumentacji projektowej,
-
Zarządzanie pracą kierowników produkcji,
-
Tworzenie i nadzorowanie zamówień na materiały do produkcji danych projektów, w tym prowadzenie negocjacji z dostawcami,
-
Nadzór nad jakością wykonywanych prac,
-
Przygotowywanie drobnych kosztorysów i rozliczanie finansowe prowadzonych inwestycji,
-
Raportowanie postępów prac,
-
Odpowiedzialność za jakość, terminy i czas realizowanych inwestycji,
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + system premiowy),
- Dodatkowe uposażenie m.in. laptop, telefon
Wymagania
- Minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów w branży meblowej w zakresie wykończenia wnętrz komercyjnych,
- Wykształcenie średnie techniczne w zakresie technik technologii drewna (lub pokrewne)
- Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- Umiejętności negocjacyjne, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz dobra organizacja pracy,
- Mile widziana znajomość oprogramowania Auto cad, Sketchup i podobne
Prezentacja firmy
Głównym celem spółki Meblotechnika jest kompleksowe wyposażenie meblowe ...
Głównym celem spółki Meblotechnika jest kompleksowe wyposażenie meblowe hoteli, restauracji, kawiarni, barów, pubów oraz różnego typu lokali użyteczności publicznej.
W ofercie firmy znajdują się między innymi meble: tapicerowane, drewniane lub metalowe, a wśród nich: krzesła, sofy, łoża, blaty, podstawy do stołów, stoliki, zabudowy barów i wiele, wiele innych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/08/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca