Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Zarządzanie procesem przygotowania i realizacji projektów w zakresie wyposażania w meble wnętrz restauracyjnych oraz jednostek pływających,

  • Nadzorowanie procesu realizacji na poszczególnych etapach na podstawie dokumentacji projektowej,

  • Zarządzanie pracą kierowników produkcji,

  • Tworzenie i nadzorowanie zamówień na materiały do produkcji danych projektów, w tym prowadzenie negocjacji z dostawcami,

  • Nadzór nad jakością wykonywanych prac,

  • Przygotowywanie drobnych kosztorysów i rozliczanie finansowe prowadzonych inwestycji,

  • Raportowanie postępów prac,

  • Odpowiedzialność za jakość, terminy i czas realizowanych inwestycji,

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + system premiowy),
  • Dodatkowe uposażenie m.in. laptop, telefon

Wymagania

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów w branży meblowej w zakresie wykończenia wnętrz komercyjnych,
  • Wykształcenie średnie techniczne w zakresie technik technologii drewna (lub pokrewne)
  • Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • Umiejętności negocjacyjne, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz dobra organizacja pracy,
  • Mile widziana znajomość oprogramowania Auto cad, Sketchup i podobne

 

Prezentacja firmy

Głównym celem spółki Meblotechnika jest kompleksowe wyposażenie meblowe ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi