#

Kierownik Projektu Call Center

Delta Contact Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Delta Contact sp. z o.o. lider w branży sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta, wyróżniony w konkursie Złota Słuchawka 2018 r, Przedsiębiorstwo na Medal, Gazele Biznesu, Rzetelna Firma oraz Mama w Pracy, obecnie poszukuje osoby w charakterze:

Kierownik Projektu Call Center

miejsce pracy: Warszawa

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Zarządzanie kilkoma projektami Call Center
  • Odpowiedzialność za startup projektów
  • Nadzór nad realizacją projektów i bieżące monitorowanie KPI
  • Optymalizacja kosztów realizowanych projektów
  • Wdrażanie planów usprawnień w realizacji projektów
  • Zarządzanie budżetem realizowanych projektów
  • Bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Operacyjnego
  • Zarządzanie i motywacja podległego zespołu
  • Kontakt z Klientem biznesowym

 

Poszukujemy osoby posiadającej:

  • 3 letnie doświadczenie zawodowe poparte wynikami w branży Call Center z obszaru sprzedaży.
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów o tematyce ubezpieczeniowej.
  • Inicjatywę, kreatywność i zaangażowanie do współtworzenia niektórych rzeczy od podstaw.
  • Umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i interpersonalne.

 

Oczekujemy:

  • Umiejętności działania pod presją czasu
  • Biegłej znajomości języka angielskiego – oczekiwany poziom C1

 

W zamian za to oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń, składający się z części stałej oraz zmiennej opartej
  • na uzgodnionych wspólnie celach
  • Perspektywa zaangażowania się w budowę prawdziwej wartości w naszej firmie
  • Faktyczną szanse na rozwój w wielu obszarach
  • Dużo samodzielności i zaufania
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Dofinansowanie Prywatnej Opieki Medycznej.
  • Partnerskie podejście do współpracy:)

 

Bądź częścią wyjątkowej grupy pracowników strategicznych w naszej firmie!

Prezentacja firmy

Delta Contact Sp. z o.o. to stabilna firma call center. Od 15. lat świad... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Kadra zarządzająca, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi