Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Kierownik projektu Call Center
Miejsce pracy: OpoleZakres obowiązków:
Kierownik projektu Call Center (Call Center Project Manager) będzie prowadził zespół operacyjny, dla którego będzie coachem oraz mentorem. Głównym celem osoby na tym stanowisku będzie zapewnienie wydajności zespołu, realizacja celów, budowanie pozytywnych relacji w zespole.
Oczekiwania:
• ukończone studia wyższe, wykształcenie ekonomiczne będzie dużym atutem
• bardzo dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego
• min. 5 lat doświadczenia zawodowego w Call Center/Contact Center/BPO jako Kierownik projektu (Project Manager) lub Kierownik Operacyjny (Manager Operations) z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem
• bardzo dobre kompetencje w zakresie komunikacji, nastawienie na współpracę, umiejętności techniczne oraz analityczne
• umiejętność budowania dobrych relacji oraz ustalania priorytetów, umiejętność negocjacji oraz współpracy z wenętrznymi oraz zewnętrznymi interesariuszami
• znajomość ogólnych zasad pracy w centrum połączeń/maili przychodzących i wychodzących
• przywiązanie do szczegółów oraz silne nastawienie na działanie
• znajomość technologii oraz zainteresowanie tą dziedziną.
Oferujemy:
• Atrakcyjne warunki pracy
• Możliwość pracy w projekcie międzynarodowym
• Pracę przy ciekawych projektach w dynamicznie rozwijającej się grupie
• Stabilność i atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku: APLIKUJ
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Numer referencyjny: KCC/OPL/11/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.