Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/11/2017.

Manager działu Operacji i Analiz (call center)

Kraków, małopolskie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres zadań:

  • Nadzór nad funkcjonowaniem i rozwojem działu operacji i analiz. Zarządzanie projektami oraz podległym zespołem.
  • Dogłębna analiza danych, procesów i zależności.
  • Bieżące reagowanie na wszelkie nieprawidłowości oraz proponowanie odpowiednich działań.
  • Optymalizacja istniejących procesów w kluczowych działach firmy.
  • Poszukiwanie, tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi analitycznych i systemowych w odpowiedzi na trendy rynkowe i potrzeby biznesu.

 

Oczekujemy:

  • Doświadczenia w zakresie zarządzania projektami w obszarze analizy biznesowej.
  • Zaawansowanej znajomości narzędzi: MS Excel, MS Access (lub innych baz danych).
  • Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych i matematycznych.
  • Doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem.
  • Zainteresowania tematyką Business Intelligence i świadomości trendów rynków w tym obszarze.
  • Inicjatywy w działaniu.
  • Znajomości specyfiki branży call center (mile widziane).

 

Z naszej strony możesz liczyć na:

  • Długotrwałą współpracę w oparciu o umowę B2B lub zlecenie.
  • Stanowisko decydujące o kierunku rozwoju organizacji.
  • Przywilej budowania nowego działu w firmie dedykowanego dwóm lokalizacjom (Kraków i Warszawa).
  • Pracę przy ciekawych projektach, które będą wyzwaniem.
  • Dni, w których 8 godzin pracy minie jak kwadrans.
  • Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów.
  • Towarzystwo nie tylko współpracowników, ale także bardzo dobrych znajomych.
  • Dostęp do benefitów w postaci karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej.
  • Uczestnictwo w inicjatywach integracyjnych w pracy i po pracy.

 

Wyraź siebie w pracy z nami!

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z ... Europy.

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Analizy biznesowe , Praca BPO / Outsourcing procesu , Praca Call Center / Telemarketing
do góry