Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/01/2019.

Kierownik Operacyjny z Językiem Francuskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Kierownik Operacyjny z Językiem Francuskim
Kraków
NR REF.: 1114504

O firmie: największa ekspresowa firma transportowa na świecie. Wykorzystując swoje niezrównane władze lotnicze i rozbudowaną infrastrukturę powietrzną / naziemną. Nasza firma zapewnia szybkie, niezawodne i terminowe dostarczanie dokumentów, paczek i przesyłek towarowych na całym świecie. Najnowocześniejsza sieć technologii informatycznych umożliwia bogatą w informacje ofertę usług




Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację celów biznesowych i kluczowych wskaźników operacyjnych, czyli:


Zarządzanie ludźmi - Wykorzystuje zatwierdzone procesy rekrutowania, wyboru i rozwijania pracowników pierwszej linii. W toku osiąga optymalne poziomy wydajności, wyraźnie komunikując wymagania korporacyjne i lokalne i przekładając je na indywidualne i zespołowe oczekiwania i cele




Procesy rozliczenia operacji - Ocenia i zaleca zasoby niezbędne do efektywnego zarządzania przydzielonymi procesami. Przyczynia się do rozwoju i wdrażania skutecznych taktyk, planów i procesów, aby zapewnić optymalne wykorzystanie zasobów i osiągnięcie lokalnych celów.




Zarządzanie bieżącą wydajnością - ocenia bieżącą wydajność przypisanych operacji, w tym wydajność dostawcy. Identyfikuje zmieniające się wymagania (liczba personelu, wielkość, jakość, zgodność itp.). Wprowadza zmiany wymagań spoza zespołu (inne grupy robocze, regulacyjne, klienta, sytuacje awaryjne itp.). Inicjuje działania korygujące w celu zapewnienia wymaganej obsługi i utrzymania poziomów zgodności.
Eskaluje nierozwiązane problemy lub wymagania, które mają znaczący wpływ na działalność.




Kwestie i wymagania klientów - wspiera realizację strategii CE poprzez skuteczne zarządzanie szansami i problemami klientów. Obejmuje rozwijanie wiedzy o klientach i ich branży / segmencie i wykorzystywanie go do identyfikowania i / lub rekomendowania rozwoju niestandardowych rozwiązań. Inicjuje i / lub prowadzi terminowe rozwiązywanie problemów, które mogą być skomplikowane i mają znaczny wpływ finansowy.




Finanse i zarządzanie ryzykiem - Zarządza zespołem, aby zapewnić prawidłowe i terminowe przetwarzanie transakcji celnych i podatkowych (właściwa klasyfikacja wpisów, uzgadnianie ceł i podatków, spory, zarządzanie gwarancjami tranzytowymi itp.). Obejmują one płatności o wysokiej wartości, które mają wpływ na gwarancje odroczenia i przepływy pieniężne. Obejmują one skuteczne zarządzanie wszystkimi rodzajami ryzyka w celu zminimalizowania narażenia na kary celne, postępowanie karne, utratę prawa jazdy itp.




Rozwój i wdrażanie usług maklerskich - Wspiera cele CE, uczestnicząc w procesie zarządzania zmianami, aby przekształcić operacje lokalne w kraju z czystego rozliczenia IP do pełnych usług maklerskich.




Wymagania:




• Szukamy dojrzałego lidera 2 - 3 lata doświadczenia na podobnej pozycji
• Z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi z doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi
• Możemy rozważyć kandydatów z silnym zapleczem obsługi klienta; jednak doświadczenie w zakresie obsługi klienta jest bardzo ważnym atutem
• Doświadczenie w eksporcie, linii lotniczej lub firmie kurierskiej bedzie atutem
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i francuskiego jest koniecznością

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry