W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Kierownik Operacyjny / Wsparcie Zarządu (handel i usługi)
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, firmy rodzinnej, dynamicznie rozwijającej się w sektorze usług związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy poszukujemy osoby, która obejmie nową rolę w strukturze- Kierownika Operacyjnego.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Monitorowanie sytuacji w firmie i nadzorowanie działalności operacyjnej na podstawie bliskiej współpracy z wszystkimi poległymi działami i Zarządem;
- Opracowywanie, wdrażanie oraz realizowanie strategii krótko i długoterminowych (dotyczącej zakupów, sprzedaży i gospodarki magazynowej);
- Nieustanne optymalizacje wewnętrznych procesów (pod kątem jakości, efektywności kosztowej i operacyjnej);
- Realizowanie norm sprzedażowych oraz analizowanie i optymalizacja wyników o charakterze finansowym i sprzedażowym (pośrednio – głównie ma nad tym czuwać kierownik sprzedaży);
- Wdrażanie strategii inwestycyjnej i nadzorowanie jej realizacji w korelacji do strategii firmy;
- Kontrola sytuacji personelu firmy i zarządzenie nim (m.in. udział w rekrutacji nowych pracowników);
- Merytoryczne wsparcie zarządu oraz przygotowywanie i analizowanie raportów z działalności operacyjnej na potrzeby wewnętrzne firmy;
-Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze Zarządzania, Ekonomii, Marketingu);
- Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku i szybko rosnącej organizacji;
- Umiejętność holistycznego spojrzenia na firmę i jej potrzeby;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje w środowisku biznesowym;
- Zaangażowanie i proaktywna postawa;
- Mocno rozwinięte zdolności analityczne;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista;
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Premie uzależnione od wyników finansowych firmy;
- Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in.opieka zdrorowtna, ubezpieczenie);
- Realny wpływ na charakter i rozwój firmy - możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
- Krótka ścieżka decyzyjna;
- Możliwość pracy w trybie home office i elastyczne godziny pracy (szczegóły do uzgodnienia);
- Narzędzia do pracy (służbowy laptop, telefon);
- Organizacja nastawiona na budowanie długofalowej współpracy;
- Partnerska atmosfera.
Podane widełki płacowe wynikają z naszych obserwacji obecnej sytuacji na lokalnym rynku. Finalnie będą zależeć od dotychczasowego doświadczenia kandydata, praktycznej wiedzy, poziomu znajomości języka i narzędzi oraz przebiegu rozmowy rekrutacyjnej.