Opis stanowiska pracy


Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • nadzorowanie planowania budżetu w zakresie zasobów informatycznych
  • nadzorowanie realizacji projektów informatycznych finansowanych ze środków unijnych i budżetu urzędu prowadzonych przez biuro
  • nadzorowanie całokształtu spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie zadań biura
  • nadzorowanie przygotowywania procedur i dokumentów dotyczących polityki bezpieczeństwa informacji
  • nadzorowanie zadań związanych z przygotowywaniem koncepcji i dokumentacji związanej z rozwojem systemów informatycznych oraz wdrożeniem nowych funkcjonalności systemów i narzędzi informatycznych finansowanych z budżetu urzędu
  • nadzorowanie zadań związanych z realizacją usług teleinformatycznych zlecanych przez urząd


Warunki pracy

- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu,
- zagrożenie korupcją,
- reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- praca pod presją czasu,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- brak zainstalowanej windy,
- budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
MUW zapewnia swoim pracownikom:
− stabilną i ciekawą pracę;
− regularnie wypłacane wynagrodzenie;
− dodatek stażowy;
− dodatkowe wynagrodzenie roczne;
− nagrody – w zależności od wyników pracy;
− możliwość rozwoju zawodowego;
− wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
− atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, dopłaty do działalności kulturalno-oświatowej lub sportowo-rekreacyjnej;
− korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie;
− możliwość udziału w aktywnościach sportowych (piłka nożna i tenis stołowy).

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Prosimy o wpisanie w dokumentach aktualnego adresu e-mail.

Kandydatki/kandydaci będą informowani o terminie kolejnego etapu naboru za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Wzór oświadczeń dostępny na stronie www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera.

Informacje dotyczące rekrutacji w MUW znajdują się na stronie internetowej urzędu pod adresem www.mazowieckie.pl w zakładce „Praca” oraz na stronie BIP urzędu pod adresem www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzegamy możliwość wystąpienia o referencje.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • znajomość normy ISO 27001
  • wiedza z zakresu: przeprowadzania postępowań przetargowych z zakresu informatyki/teleinformatyki
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • posiadanie kompetencji kierowniczych: myślenie strategiczne i planowanie, skuteczna komunikacja, zarządzanie zasobami ludzkimi, skuteczne negocjacje, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • szczególne uprawnienia: audytor wiodący ISO27001, certyfikat Prince2 Practitioner, Agile Foundation, Certyfikat ITL Foundation - potwierdzające znajomość metod i narzędzi do zarządzania projektami


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień w zakresie: audytor wiodący ISO27001, certyfikat Prince2 Practitioner, Agile Foundation, Certyfikat ITL Foundation - potwierdzające znajomość metod i narzędzi do zarządzania projektami

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi