Opis stanowiska pracy


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą oddziału oraz nadzór nad całodobowym funkcjonowaniem Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w tym zapewnienie stałego dyżuru na potrzeby podwyższonej gotowości obronnej państwa
  • przygotowanie i realizacja procedur oraz współudział w koordynowaniu przedsięwzięć z zakresu zarządzania kryzysowego, w tym działań antyterrorystycznych
  • opracowywanie „Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego” w części dotyczącej województwa zachodniopomorskiego oraz kierowanie pracami zawiązanymi z opracowaniem „Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego”
  • opracowywanie projektów dokumentów wydawanych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego w sprawach z zakresu zarządzania kryzysowego i na ich podstawie podejmowanie skutecznych działań reagowania kryzysowego
  • kontrolowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności, w tym nadzorowanie procesu przygotowania i przekazywania ostrzeżeń dotyczących aktualnego stanu bezpieczeństwa województwa (RSO) oraz bieżąca współpraca z CPR oraz CZK administracji publicznej
  • pozyskiwanie, gromadzenie oraz przekazanie w systemie Centralnej Aplikacji Raportującej danych o występujących na terenie województwa zagrożeniach i powstałych szkodach
  • kodowanie oraz dekodowanie dokumentów dotyczących spraw z obszaru zarządzania kryzysowego w systemie niejawnej poczty internetowej „OPAL”


Warunki pracy

- praca o charakterze administracyjno-biurowym
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- na stanowisku pracy występują: praca w terenie, wyjazdy służbowe, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), częste reprezentowanie Urzędu na zewnątrz (kontakt za środkami masowego przekazu)
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku ZUW
- w budynku znajduje się winda (brak podjazdów)
- urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, niektóre przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- oświetlenie dzienne i sztuczne

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 3 400,00 zł.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. selekcja ofert
2. pisemny sprawdzian wiedzy
3. sprawdzenie kompetencji kierowniczych
4. rozmowa kwalifikacyjna
W przypadku złożenia oświadczenia o znajomości języka niemieckiego, podczas rozmowy sprawdzony zostanie również poziom znajomości tego języka.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3353.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze zarządzania kryzysowego lub na stanowisku kierującym albo koordynującym zadania z zakresu bezpieczeństwa publicznego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustaw: o zarządzaniu kryzysowym; o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; o działaniach antyterrorystycznych
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi
  • ukończone szkolenia z zakresu zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa publicznego
  • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących
  • umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania
  • umiejętność negocjacji i przekonywania
  • dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończone szkolenia z zakresu zarządzania zespołem
  • umiejętność kontaktu ze środkami masowego przekazu
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń z zakresu zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa publicznego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń z zakresu zarządzania zespołem

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi