Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału w Wydziale Energetycznym

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kieruje, nadzoruje i sprawuje kontrole nad podległymi pracownikami Oddziału, zabezpiecza właściwe warunki pracy;
  • sprawuje nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych UMS celem zapewnienia ich prawidłowej pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • planuje i organizuje remonty i konserwacje urządzeń i sieci elektrycznych UMS celem zapewnienia ich prawidłowej eksploatacji;
  • przygotowuje i zabezpiecza potrzeby materiałowe na wykonywanie prac systemem własnym, prowadzi racjonalną gospodarkę materiałową;
  • wnioskuje o wdrożenie nowych rozwiązań technicznych, szczególnie w zakresie eksploatacji oznakowania nawigacyjnego w celu zwiększenia niezawodności działania;
  • uczestniczy w przygotowywaniu założeń projektowych do nowych inwestycji i kapitalnych remontów w branży elektrycznej, przygotowuje uzgodnienia projektów na rzecz podmiotów obcych, a będących w kompetencji UMS;
  • uczestniczy w odbiorach technicznych i przeglądach okresowych budynków oraz obiektów Urzędu – branża elektryczna – stosownie do wymogów ustaw: Prawo budowlane i Prawo energetyczne;
  • sprawuje nadzór nad eksploatacją stacji prostownikowej i akumulatorowni celem zapewnienia źródeł zasilania elektrycznego oznakowania nawigacyjnego.


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

  • Praca w biurze oraz w terenie, w tym w trudnych warunkach środowiskowych;

  • Brak wind, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;

  • Częsta praca w delegacjach, z użyciem transportu samochodowego i jednostek pływających;

  • Częste reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Wymagane dokumenty tj. życiorys (CV), list motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

  • Wynagrodzenie zasadnicze 4 000,00 zł + dodatek za wysługę lat



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
związane z eksploatacją sieci i urządzeń elektrycznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • aktualne świadectwo kwalifikacyjne – uprawnienia SEP kat. „E” i „D” Grupa 1 Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
  • znajomość zagadnień dot. eksploatacji sieci i urządzeń elektrycznych
  • znajomość obsługi sprzętu komputerowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie związane z kierowaniem zespołem: 1 rok
  • uprawnienia budowlane w branży elektrycznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-11-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    W związku z zagrożeniem związanym z wirusem SARS-CoV-2 dokumenty należy przesyłać na adres:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/10/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi