Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzorowanie i organizowanie przyjmowania oraz obsługi zgłoszeń alarmowych kierowanych na numery alarmowe przyjmowane w Centrum Powiadamiania Ratunkowego
  • przygotowywanie i aktualizowanie niezbędnych procedur wspomagających proces obsługi zgłoszeń alarmowych
  • nadzorowanie i kierowanie oraz zapewnienie organizacji pracy operatorów numeru alarmowego pracujących w systemie całodobowym, obsługi technicznej oraz administracyjnej centrum, psychologa; opracowywanie szczegółowych zasad działania centrum; opracowywanie i nadzorowanie procesu wdrażania szczegółowych procedur obsługi zgłoszeń alarmowych, opracowywanie procedur na wypadek wystąpienia sytuacji awaryjnych wpływających na funkcjonowanie CPR
  • prowadzenie bieżącego nadzoru nad funkcjonowaniem numerów alarmowych obsługiwanych w CPR, współpraca z podmiotami ratowniczymi, Urzędem Komunikacji Elektronicznej oraz operatorami telekomunikacyjnymi w celu zapewnienia prawidłowego kierowania numerów alarmowych
  • opracowywanie, nadzorowanie oraz aktualizowanie harmonogramu czasu pracy operatorów numeru alarmowego
  • nadzorowanie oraz koordynowanie realizacji zadań związanych z prowadzeniem ośrodka szkoleniowego dla operatorów numeru alarmowego, w tym: organizowanie, nadzorowanie oraz prowadzenie szkoleń i egzaminów operatorów numeru alarmowego zatrudnionych w CPR na terenie całego kraju; organizowanie szkoleń podstawowych dla nowo zatrudnionych operatorów oraz szkoleń w zakresie doskonalenia zawodowego pracowników, udział w pracach komisji egzaminacyjnej, której zadaniem jest weryfikacja zdobytych umiejętności i wiedzy podczas przeprowadzanych szkoleń; uczestnictwo w końcowych egzaminach teoretycznych i praktycznych
  • kierowanie oraz nadzorowanie pracy oddziału w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i terminowości realizowanych zadań; udział w procedurach związanych z zamówieniami publicznymi; nadzorowanie terminowości oraz jakości wykonywanych prac związanych z realizacją zawartych umów wynikających z przeprowadzonych postępowań przetargowych
  • wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na obszarze obsługiwanym przez CPR oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czasów realizacji zgłoszeń alarmowych; prowadzenie analizy liczby zgłoszeń alarmowych


Warunki pracy

• pracownik przez większość czasu pracy wypełnia czynności służbowe polegające na nadzorowaniu pracy zespołu operatorów numerów alarmowych
• inne prace to typowe prace administracyjno-biurowe
• obsługa sprzętu techniki biurowej (drukarka, telefon, ksero)
• praca samodzielna, pod presją czasu
• praca wymagająca koncentracji
• stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk
• realizacja zadań także poza siedzibą urzędu (w tym wyjazdy służbowe ze względu na konieczność utrzymywania kontaktów z innymi jednostkami zewnętrznymi)
• prowadzenie samochodu służbowego
• stres związany z mogącymi wystąpić sytuacjami kryzysowymi
• stanowisko pracy znajduje się w budynku wyposażonym w windy osobowe
• budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
• klatka schodowa o szerokości 120 cm z poręczami
• korytarz biurowy o szerokości nie mniejszej niż 200 cm
• drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
• pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
• pomieszczenia wewnątrz budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnością

Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• dodatek stażowy
• dodatkowe wynagrodzenie roczne
• nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych)
• dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
• możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
• pracę w siedzibie Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Poznaniu (ul. Wiśniowa 13a)


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4200-4500 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w celu uzyskania uprawnień
  • znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie komunikatywnym
  • wiedza z zakresu powiadamiania ratunkowego, ratownictwa medycznego, zarządzania kryzysowego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, organizacji i planowania
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • umiejętność analizy i syntezy informacji
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończony kurs pierwszej pomocy lub kwalifikowanej pierwszej pomocy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień dostępu do informacji niejawnych lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w celu uzyskania uprawnień
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi