Opis stanowiska pracy


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynowanie, nadzorowanie i organizacja stanowisk pracy oddziału w zakresie powierzonym przez Dyrektora Wydziału oraz zapewnienie ciągłości obsługi klienta w Delegaturze ZUW w Koszalinie, poprzez planowanie pracy podległych pracowników, w celu prawidłowej i terminowej realizacji nałożonych na wojewodę zadań.
  • Udzielanie informacji, przyjmowanie skarg i wniosków oraz rozstrzyganie kwestii spornych w sprawach paszportowych i cudzoziemców.
  • Wsparcie merytoryczne pracowników realizujących zadania nałożone na Oddział Obsługi Klienta w Delegaturze ZUW w Koszalinie.
  • Nadzór i realizacja zadań z zakresu obsługi klienta związanych z przyjmowaniem wniosków w sprawach: legalizacji pobytu cudzoziemców, pobytu obywateli państw członkowskich UE, obywatelstwa polskiego, zezwoleń na pracę, wiz i zaproszeń oraz przyjmowanie wniosków o wydanie dokumentów paszportowych i o wydawanie paszportu.
  • Monitorowanie prawidłowości funkcjonowania systemów informatycznych niezbędnych do realizacji zadań, w których rejestrowane są wnioski o wydanie dokumentu paszportowego, legalizacji pobytu cudzoziemców, zaproszeń, zezwoleń na pracę i obywatelstwa oraz systemu zarządzania obsługą klienta.
  • Nadzór nad przygotowywaniem i wysyłaniem za pośrednictwem poczty kurierskiej dokumentów i akt.
  • Utrzymywanie stałego kontaktu i współpraca z Kierownikami Oddziałów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w Szczecinie.


Warunki pracy

• praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym.
• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami
• stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na parterze budynku, oświetlenie dzienne i sztuczne
• w budynku brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji
• narzędzia pracy: komputer z monitorem ekranowym, urządzenia biurowe


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 3300,00 zł

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. selekcja ofert
2. pisemne sprawdzenie wiedzy
3. rozmowa kwalifikacyjna

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem.
Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/ 43 03 400.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub w obszarze pomocy prawnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustaw: o cudzoziemcach, o dokumentach paszportowych, o obywatelstwie polskim
  • samodzielność
  • umiejętności organizacyjne
  • umiejętność argumentowania i redagowania pism
  • gotowość do stałego uczenia się
  • radzenie sobie ze stresem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • dyspozycyjność
  • spostrzegawczość
  • łatwość komunikacji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/07/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi