Zadania / obowiązki:
- realizacja strategii firmy w powierzonym oddziale poprzez efektywne zarządzanie, motywowanie i planowanie pracy podległego zespołu
- odpowiedzialność za oddział pod kątem administracyjno-organizacyjnym przy zachowaniu obowiązujących w firmie standardów
- efektywna realizacja celów sprzedażowych
- bieżące raportowanie wyników pracy oddziału
- monitorowanie działań konkurencji
Firma oferuje:
- zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej firmie nastawionej na swoich pracowników
- niezbędne narzędzia pracy
- atrakcyjny system premiowy
- pakiet licznych benefitów i szkoleń
Oczekiwania:
- doświadczenie w zarządzaniu oddziałem oraz zespołem handlowym
- doświadczenie w pracy w sprzedaży i współpracy z Klientami
- czynne prawo jazdy kat. B
- doświadczenie w branży budowlanej lub rentalowej będzie dodatkowym atutem
- dobra znajomość pakietu MS Office
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- umiejętność prowadzenia negocjacji biznesowych
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne, dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- samodzielność, elastyczność