Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/1659


Obowiązki:

organizacja pracy oddziału, bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów, inicjowanie działań marketingowych na poziomie lokalnym, efektywne zarządzanie zespołem sprzedażowym, wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności, doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług

(godziny pracy 8.30-16.30)



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientami, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w branży finansowej


Miejsce pracy: Kolejowa 5/3, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Finanse, Praca Bankowość

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi