Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/12/2018.

Kierownik oddziału ubezpieczeń

Rzeszów, podkarpackie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • Efektywne zarządzanie agentami
  • Osiąganie celów sprzedażowych, zarówno ilościowych jak i jakościowych;
  • Skuteczne zarządzanie siecią sprzedaży,
  • Odpowiedzialność za realizację celów rekrutacyjnych oraz procesu wdrażania nowych Agentów w Oddziale;
  • Zarządzanie budżetem Oddziału;
  • Odpowiedzialność za funkcjonowanie Oddziału

Wymagania:

  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doskonale rozwinięte kompetencje związane z zarządzaniem i motywowaniem zespołu;
  • Wysoka orientacja na wyniki i realizację celów;
  • Praktyka w coachingu i rozwoju podległego zespołu;
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie,
  • Świetne wynagrodzenie ( wysoka podstawa plus wysoka prowizja)
  • Szkolenie zewnętrzne jak i wewnętrzne w Polsce i za granicą,
  • Rewelacyjną atmosferę w pracy,


Numer referencyjny: KO/2018/RZS/09

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry