Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/12/2018.

Kierownik oddziału (m/k)

Warszawa, mazowieckie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • efektywne zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
  • odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych oddziału w tym osobista realizacja zadań sprzedażowych i kontakty z klientami,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i pozytywny wizerunek firmy,
  • zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań na poszczególne okresy, motywowanie do osiągania celów oraz kontrola ich realizacji,
  • aktywna windykacja należności od klientów,
  • nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi (firmy transportowe i montażowe),
  • bieżące raportowanie.

Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem - umiejętność motywowania zespołu do osiągania zamierzonych celów,
  • doświadczenie sprzedażowe w branży budowlanej lub okołobudowlanej,
  • mocne nastawienie na realizację celów biznesowych,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
  • dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
  • zatrudnienie na pełny etat bezpośrednio u pracodawcy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju i nauki wielu nowych umiejętności,
  • wszelkie konieczne do pracy narzędzia w tym służbowy samochód i telefon,
  • dodatkową prywatną opiekę medyczną oraz świadczenia socjalne.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca
do góry