Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Kierownik Logistyki i Obsługi Klienta
Lokalizacja: ŚląskieKierownik ds. Logistyki i Obsługi Klienta
Nasz klient, międzynarodowa firma technologiczna, aktualnie poszukuje kandydata/-ki na stanowisko Kierownika ds. Logistyki i Obsługi Klienta.
Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:
- Efektywne zarządzanie działem Logistyki i Obsługi Klienta,
- Zarządzanie łańcuchem dostaw (zaopatrzenie, transport, magazynowanie),
- Budowanie trwałych i silnych relacji z klientami i dostawcami,
- Optymalizacje wewnętrznych procesów logistycznych,
- Optymalizację kosztów logistycznych,
- Monitorowanie wskaźników efektywności i poziomu obsługi klienta i logistyki.
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Duża samodzielność w działaniu,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Pracę w międzynarodowym otoczeniu.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne bądź z zakresu logistyki,
- Doświadczenie w dziale łańcucha dostaw, logistyki
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w dziale Logistyki,
- Doskonałą znajomość programu Excel,
- Znajomość języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie,
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i reagowania na zmiany rynkowe,
- Dobrą znajomość systemu SAP