#

Kierownik Logistyki ds. Współpracy z Dostawcami

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -


Naszym Klientem jest sieć sklepów z branży DIY, dla której poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Logistyki ds. Współpracy z DostawcamiMiejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii Supply Chain w obszarze współpracy z dostawcami. Gwarantuje integrację łańcucha dostaw naszego Klienta z dostawcami oraz przygotowuje i wdraża rozwiązania, które ją usprawniają.
 
Zakres obowiązków:
  • Kierowanie i nadzór nad procesami i projektami w ramach podległego obszaru współpracy z dostawcami
  • Negocjacje z dostawcami oraz egzekwowanie dostaw we właściwej ścieżce logistycznej 
  • Zapewnienie serwisu dostawców w zakresie dostępności produktów i dostaw zgodnych z zamówieniami i terminowością
  • Koordynacja prac w ramach łańcucha dostaw - w tym ustalenie strategii przepływu w łańcuchu dostaw dla zdefiniowanych grup produktów w celu zagwarantowania terminowych i kompletnych dostaw do magazynu
  • Dostosowanie łańcucha dostaw po stronie dostawcy do rotacji produktu i jego cyklu życia
  • Rozwój i optymalizacja wskaźników zarządzania łańcuchem dostaw oraz kontrola działań jakościowych i ilościowych 
  • Wdrażanie nowych systemów współpracy z dostawcami (EDI, RFID itp.)
  • Współpraca z merchendisingiem i Działem Zakupów, Działem Logistyki Sklepów w obszarze wprowadzenia opakowań produktów adekwatnych dla sieci sklepów, ergonomii zatowarowania i rotacji produktu
  • Prowadzenie negocjacji zakupu sprzętu niezbędnego dla logistyki (wózki widłowe, paleciaki, folia, etc) 
  • Monitorowanie sytuacji logistycznej dostawców, poprzez zbieranie i analizę danych oraz tendencji rozwojowych w łańcuchach dostaw na rynku
  • Realizacja strategicznych projektów biznesowych i inwestycyjnych w obszarze Supply Chain
  • Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi i organizacjami branżowymi
  • Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności współpracy w łańcuchu dostaw oraz skuteczności wdrożonych rozwiązań
 
Wymagania:
  • Minimum 6 lat doświadczenia zawodowego w obszarze SCM, w tym co najmniej 4 lata na stanowisku kierowniczym mile widziane firmy z branży DIY, retail
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, pozwalającym na swobodną komunikację – warunek konieczny
  • Wyższego wykształcenia (ekonomia, zarządzanie, logistyka, zarządzanie produkcją)
  • Doświadczenie w zarządzaniu strukturami i zespołami SCM
  • Wiedza specjalistyczna z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw
  • Wiedza z zakresu analizy ryzyka i analizy opłacalności projektów
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych (współpraca i efektywna komunikacja)
  • Zdolności do tworzenia rozwiązań w oparciu o potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym umiejętności budowania partnerskich relacji biznesowych
  • Zdolności analityczne, systematyczność, dokładność, sumienność
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Uczciwość, wysoka etyka zawodowa oraz kultura osobista
 
Nasz Klient oferuje:
  • Pracę w organizacji o wysokich standardach i silnej pozycji na rynku w branży DIY
  • Samochód służbowy
  • Premie roczną oraz kwartalną
  • Ubezpieczenie medyczne
  • Udział w zyskach firmy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi