Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Kierownik / koordynator produkcji i magazynu
Miejsce pracy: Drawsko Pomorskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację pracy działu produkcji oraz magazynu we współpracy z dyrektorem oddziału, a także strukturami centralnymi. W zakresie produkcji dba o bezpieczną, ekonomiczną, jakościową i terminową realizację planu produkcyjnego. Zarządza także operacjami magazynowania i dystrybucji oraz nadzoruje sprawny odbiór, składowanie i wysyłkę produktów.
Zakres zadań:
- Planowanie produkcji oraz dbałość o realizację prac zgodnie z harmonogramem,
- Decydowanie o zakupie nowych maszyn, nadzorowanie ich poprawnego wykorzystania, zgłaszanie ewentualnych usterek do serwisu/ konserwacji,
- Nadzór nad procesami logistycznymi - tj. zarządzanie zapasami, przyjęciami towarów, ich magazynowaniem i dystrybucją,
- Dbałość o realizację standardów bezpieczeństwa, wydajnościowych i jakościowych,
- Współpraca z różnymi działami, zespołami i firmami, np. dostawcami, menedżerami, klientami, firmami transportowymi,
- Nadzorowanie i motywowanie zespołu pracowników (kilka osób),
- Raportowanie prowadzonych działań.
Wymagania Pracodawcy:
- Wykształcenie wyższe inżynierskie z obszaru zarządzania i inżynierii produkcji, mechaniki i budowy maszyn, inżynierii chemicznej i procesowej lub podobne,
- Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania produkcją i magazynem/ logistyką, planowania produkcji,
- Wiedza i umiejętności w zakresie harmonogramowania i monitorowania produkcji oraz procesów logistycznych w firmie produkcyjnej,
- Kompetencje managerskie związane z zarządzaniem małym zespołem,
- Biegła znajomość Excela; doświadczenie w systemie SAP jest dodatkowym atutem,
- Co najmniej średniozaawasowana znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w ramach pełnoetatowej umowy o pracę stałą (bezpośrednio u Pracodawcy, nie przez agencję),
- Stałe godziny pracy poniedziałek - piątek, 7-15,
- Pracę w małym oddziale dużej organizacji o wieloletniej tradycji i ugruntowanej, stabilnej pozycji,
- Pracę w małym, zaangażowanym zespole,
- Zaufanie do kompetencji pracownika i dużą samodzielność na zajmowanym stanowisku,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Atrakcyjne benefity pozapłacowe,
- Komfortowy, przyjazny proces wdrożenia.
Numer referencyjny: PWM/WAŁ/10.20
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.