Mostostal Warszawa SA jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona - hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 30.000 pracowników w ponad 30 krajach na świecie.
Kierownik Kontraktu
Miejsce pracy: BydgoszczOpis stanowiska
- nadzór nad jakością, terminowością i dyscypliną finansową prowadzonych prac w trakcie realizacji kontraktu,
- analizowanie budżetu ofertowego oraz przygotowywanie budżetu realizacyjnego budowy, zarządzanie finansowe oraz bieżące kontrolowanie i analizowanie budżetu w trakcie trwania budowy,
- opracowywanie projektu organizacji robót - wybór optymalnego wariantu realizacji kontraktu,
- uczestniczenie w odbiorach końcowych budowy,
- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji jakościowej; koordynowanie robót własnych i realizowanych przez podwykonawców,
- organizowanie i uczestniczenie w naradach roboczych,
- rozliczanie finansowe kontraktu i zatwierdzanie dokumentacji podwykonawczej kontraktu do przejęcia przez serwis gwarancyjny,
- analiza ryzyka, bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, opracowanie działań zapobiegawczych i naprawczych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe techniczne - kierunkowe,
- wykształcenie podyplomowe z zakresu zarządzana lub ekonomicznie – mile widziane,
- min. 6 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach zarządzających budową (Kierownik Budowy/Kierownik Kontraktu) po stronie Generalnego Wykonawcy,
- mile widziane doświadczenie w pracy przy realizacji dużych inwestycji kubaturowych (min. 30 mln zł)
- dobra znajomość MS Project, Auto CAD oraz Norma,
- dobra znajomość MS Office – szczególnie MS Excel, MS Word,
- znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- umiejętność zarządzania podległym zespołem,
- komunikatywność i bardzo dobra organizacji pracy własnej,
- mobilność na terenie Polski zachodniej.
Oferujemy
- pracę w dużej i dynamicznie zarządzanej firmie, o wieloletniej historii,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szeroki pakiet benefitów pracowniczych – prywatna opieka medyczna, program zajęć sportowych i rekreacyjnych, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie aktywności kulturalnej,
- współpracę w przyjaznej atmosferze, wśród najlepszych specjalistów w branży.