#

kierownik kancelarii tajnej

Komenda Miejska Policji w Słupsku

Słupsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Słupsku

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej do spraw obsługi kancelaryjno-organizacyjnej w zakresie dokumentów niejawnych Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych

76-200 Słupsk Aleja 3 Maja 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzoruje obieg dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii i oddziałów kancelarii tajnej
  • Organizuje i koordynuje pracą kancelarii i oddziałów kancelarii tajnej oraz planuje zadania
  • Przeprowadza okresowe kontrole stanu dokumentów niejawnych, znajdujących się w kancelarii i oddziałach kancelarii tajnej
  • Prowadzi okresowe kontrole w zakresie postępowania pracowników kancelarii i oddziałów kancelarii tajnej z dokumentami niejawnymi, znajdującymi się w kancelarii
  • Egzekwuje zwrot dokumentów niejawnych


Warunki pracy

- praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzinn dziennie, - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Osoby, które zostaną zakwalifikowane do następnego etapu zostaną poinformowane telefonicznie lub mailowo.

  • Pamiętaj o podpisaniu CV oraz listu motywacyjnego.

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

  • W liście motywacyjnym wskaż nazwę stanowiska, na które aplikujesz -"Kierownik Kancelarii Tajnej".

  • Prześlij komplet wymaganych dopkumentów w formie papierowej za pośrednictwem poczty lub złóż osobiście w Komendzie Miejskiej Policji w Słupsku Aleja 3 Maja 1, 76-200 Słupsk (pn-pt. w godzinach od 8.00 do 15.00).

  • Proponujemy nastepujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik: 1,6547 ( Wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalone z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową okresla ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zalezności od udokumentowanego stażu pracy. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji publicznej lub pracy kancelaryjno-biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność organizowania pracy własnej, pracy w zespole, komunikatywność, znajomość pracy kancelaryjno-biurowej w zakresie dokumentów niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych
  • Przeszkolenie w zakresie funkcjonowania kancelarii tajnej
  • Doświadczenie w obszarze pracy kancelaryjno-biurowej dokumentów niejawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Ściśle Tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Słupsku
Zespół Kadr i Szkolenia
Al. 3-ego Maja 1
76-200 Słupsk

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi