Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Mińsku MazowieckimKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kierownik kancelarii tajnej do spraw kierowania kancelarią tajną w Zespole ds. Ochrony Informacji NiejawnychKomenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim,
05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Wyszyńskiego 15/17
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Kierowanie, planowanie i organizacja pracy Kancelarii Tajnej oraz prowadzenie składnicy akt w Komendzie Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim;
- Prowadzenie okresowych kontroli stanu dokumentów niejawnych znajdujących się w Kancelarii Tajnej oraz kontrolowanie prawidłowości oznaczania sporządzanych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania;
- Odnotowanie na dokumentach niejawnych oraz w urządzeniach ewidencyjnych Kancelarii Tajnej zmiany lub zniesienia klauzuli tajności;
- Wydawanie otrzymywanych przez kurierów Poczty Specjalnej KSP dowodów osobistych upoważnionym policjantom;
- Rozliczanie policjantów i pracowników komórek i jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez Kancelarię Tajną z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych;
- Kontrolowanie materiałów ostatecznie zakończonych pod kątem ich przygotowania do archiwizacji i monitorowanie terminów ich przekazywania do składnicy akt/archiwum oraz przygotowanie okresowych informacji o stanie archiwizacji materiałów niejawnych;
- Gromadzenie, opracowanie i udostępnienie zasobów archiwalnych KPP oraz prowadzenie szkoleń i instruktaży z zakresu pracy kancelaryjnej oraz archiwizacji dokumentów dla funkcjonariuszy/pracowników KPP w Mińsku Mazowieckim i jednostek podległych;
- Sporządzanie protokołów brakowania dokumentów niejawnych kat. BC, nie podlegających archiwizowaniu.
- Pełnienie funkcji zastępcy pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, po uzyskaniu uprawnień ABW.
Warunki pracypraca biurowa,
stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w budynku Urzędu bez windy,
praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o "Procedurę naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej na stanowiska niebędące wyższymi stanowiskami w służbie cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji Mińsku Mazowieckim", która jest dostępna na stronie internetowej Urzędu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
UWAGA! Umowa o pracę będzie zawarta na czas zastępstwa za nieobecnego pracownika - na okres około 1,5 roku.
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,4360 kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej.
Dodatkowych informacji udziela:
Zespól Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego KPP Mińsk Mazowiecki
tel. 25 759 72 36
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu: ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w zakresie oznaczania materiałów niejawnych, umieszczania na nich klauzul tajności, a także zmiany nadanej klauzuli tajności; przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów niejawnych; szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych, stosowanych środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych; udostępniania informacji niejawnych; ustawy o Policji, w szczególności rozdziały 1-3; archiwizacji dokumentów.
- umiejętność interpretacji przepisów i kreatywnego rozwiązywania problemów;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętnośc planowania i bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielnie i w zespole,
- umiejętność przekazywania wiedzy;
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność pracy pod presją czasu,
- asertywność;
- znajomość zasad funkcjonowania jednostek Policji.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-04-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Wyszyńskiego 15/17