Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w MiliczuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kierownik kancelarii tajnejKomenda Powiatowa Policji w Miliczu
56-300 Milicz, ul. Kościuszki 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- realizacja zadań i organizacja pracy w Kancelarii Tajnej;
- realizacja zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji;
- realizacja zadań z zakresu gospodarki mieszkaniowej;
- prowadzenie składnicy akt jednostki;
- nadzór nad działalnością archiwalną jednostki.
Warunki pracyPraca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, obsługa urządzeń biurowych.
Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnym narządem ruchu, praca na pierwszym piętrze.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia o naborze, numer telefonu oraz adres e-mail.
Kandydatka/kandydat, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru i jego zakończeniu.
Aplikacje niekompletne lub złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów aplikacyjnych.
Informacji dot. naboru udziela inspektor ds. kadr i szkolenia mgr Jadwiga Sługocka nr tel. 713806209
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość aktualnych przepisów dot. ochrony informacji niejawnych;
- znajomość aktualnych przepisów dot. archiwizowania dokumentów;
- znajomość aktualnych przepisów dot. ochrony danych osobowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- poświadczenie bezpieczeństwa;
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-08-22
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu