Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej do spraw prawidłowego funkcjonowania Kancelarii Tajnej w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

Komenda Miejska Policji w Chorzowie
ul. Legnicka 1
41-503 Chorzów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizuje i kieruje pracą Kancelarii Tajnej, planuje i realizuje zadania w zakresie ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych, w celu zapewnienia odpowiedniej, jakości i terminowości realizowanych zadań oraz prawidłowego - zgodnego z obowiązującymi przepisami o ochronie informacji niejawnych – sposobu organizacji Kancelarii Tajnej
  • Planuje i przeprowadza kontrole w zakresie postępowania pracowników Kancelarii Tajnej z dokumentami niejawnymi i przechowywania dokumentów/materiałów niejawnych poza Kancelarią Tajną na czas niezbędny do realizacji zadań oraz informuje Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach dot. nieuprawnionego udostępnienia, zniszczenia lub utraty dokumentu niejawnego, wynikających z nieprzestrzegania przepisów dot. ochrony informacji niejawnych, w celu sprawdzenia przestrzegania przepisów i podjęcia działań z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Szkoli i udziela instruktaży funkcjonariuszom i pracownikom Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie w zakresie obowiązujących przepisów dot. ochrony informacji niejawnych, obiegu i ewidencji dokumentów niejawnych oraz organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych, w celu podniesienia poziomu wiedzy i umiejętności w realizacji zadań.
  • Przestrzega określonych okresów ochrony informacji niejawnych, ustawowych terminów dokonywania przeglądu materiałów niejawnych, odnotowuje zmianę/zniesienie klauzuli tajności na dokumentach i w urządzeniach ewidencyjnych oraz sprawuje bieżący nadzór nad realizacją zadań w powyższym zakresie przez pracowników prowadzonych Kancelarii Tajnej, w celu zapewnienia spełnienia ustawowych przesłanek ochrony informacji niejawnych dokumentów.
  • Kontroluje poprawność oznaczania dokumentów niejawnych i zwraca je wykonawcom merytorycznym do uzupełnienia, w przypadku, gdy nie spełniają wymogów formalnych oraz sprawuje bieżący nadzór nad realizacją zadania przez pracowników Kancelarii Tajnej, w celu nie dopuszczenia do naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Opracowuje projekty aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji, instrukcji i pism instruktażowych regulujących organizację i funkcjonowanie Kancelarii Tajnej, ewidencję i obieg dokumentów niejawnych w Komendzie Miejskiej Policji, w celu zapewnienia ich zgodności z aktualnymi przepisami o ochronie informacji niejawnych.
  • Rozlicza policjantów i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie oraz podległych Komisariatów Policji z posiadanych dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby w innej jednostce/komórce organizacyjnej Policji, podpisuje karty obiegowe oraz sprawuje bieżący nadzór nad realizacją zadania przez pracowników Kancelarii Tajnej, w celu nie dopuszczenia do naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych.


Warunki pracy

Praca kancelaryjno - biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
Stanowisko wyposażone jest w telefon, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Stanowisko usytuowane jest na II piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - winda do parteru.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wynagrodzenie zasadnicze: 3027,23 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty należy składać/przesyłać z dopiskiem na kopercie: "Oferta zatrudnienia na stanowisko Kierownika Kancelarii Tajnej Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie."
Oferty niepodpisane, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone i niespełniające wymogów nie podlegają zwrotowi, zostaną złożone do składnicy akt KMP Chorzów.
Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko Kierownika Kancelarii Tajnej KMP w Chorzowie jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo - w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (32) 7715 219 lub 218

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w stosowaniu przepisów z obszaru działania ustawy o ochronie informacji niejawnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do materiałów o klauzuli "ściśle tajne" albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz.1228)
  • biegła znajomość i stosowanie przepisów dot. ochrony informacji niejawnych i służby cywilnej
  • umijętność argumentowania, rozwiązywania problemów i współpracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów o klauzuli "ściśle tajne" albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz.1228)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzane danych osobowych oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
  • Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi