Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Kierownik Hurtowni Farmaceutycznej
Kierownik Hurtowni Farmaceutycznej
Dla Naszego Klienta wyspecjalizowanej firmy farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji, poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownika Hurtowni Farmaceutycznej.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Zarządzanie hurtownią farmaceutyczną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Nadzorowanie zasad przyjęcia, przechowywania i wydawania towarów.
- Zarządzanie procesem reklamacji.
- Odpowiedzialnośc za właściwe warunki załadunku i transportu.
- Nadzór i kontrolę nad utylizacją produktów znajdujących się w hurtowni.
- Monitorowanie procesów wstrzymywania i wycofywania produktów leczniczych.
- Śłedzenie zmian w ustawodawstwie w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
- Współpracę z organami nadzoru farmaceutycznego.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Wykształcenie wyższe farmaceutyczne.
- Uprawnienia do prowadzenia hurtowni.
- Min 3-letniego doświadczenia na stanowisku Zastępcy lub Kierownika Hurtowni Farmaceutycznej.
- Znajomości jęz. angielskiego (poziom B2)
- Chęć i umiejętność współpracy.
- komunikatywnośc, otwartość.
Nasz Klient zapewnia:
- Umowę o pracę.
- Klarowny system motywacyjny.
- Koszyk benefitów: m.in. prywatna opieka medyczna.
- Przyjazną atmosferę.
- Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) za pomocą przycisku aplikowania.