Zakres obowiązków:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wszelkie aspekty finansowo – księgowe spółki oraz wsparcie i współpracę w codziennych kwestiach z kierownikiem zakładu. Samodzielne raportowanie i księgowanie wyników finansowych zgodnie z obowiązującym harmonogramem i procedurami do menagera fabryki w Goleniowie oraz do centrali w Danii. Przygotowywanie przelewów bankowych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi takimi jak: Urzad Skarbowy, ZUS – w sprawach podatkowych, kadrowych (VAT, wypłaty, umowy o pracę).
Oferujemy:
• interesujące wyzwania zawodowe w stabilnej duńskiej firmie będącej liderem w swoim sektorze,
• wysoki poziom samodzielności w wykonywaniu powieżonych obowiązków,
• przygotowanie do realizacji zadań na kilkudniowym szkoleniu w duńskim oddziale firmy,
• pracę w godzinach 7-15 od poniedziałku do piątku,
• atrakcyjne wynagrodzenie – adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
Oczekujemy:
• min. 3 latniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, zdobywane w firmach produkcyjnych,
• gruntownej wiedzy z obszaru finansów oraz rachunkowiści finansowej,
• wysoko rozwiniętych zdolności analitycznego myślenia oraz zrozumienia specyfiki funkcjonowania działu finansowo-księgowego w środowisku produkcyjnym,
• gotowości i otwartości do nauki wewnętrznego systemu „ERP”, podejmowania różnych zadań pojawiających się w zależności od sytuacji w zakładzie produkcyjnym tj. księgowość, prace administracyjne itp.,
• znajomości języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie ( codzienna komunikacja z managerem zakładu w języku angielskim).