Kierownik Działu Zakupów
Miejsce pracy: SiedlceZadania:
• Tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej w ramach przydzielonej kategorii produktowej.
• Pełna odpowiedzialność za wyniki dostępności, jakości i kosztowe kontraktowanych dostawców.
• Przeprowadzanie przetargów, negocjowanie umów i audytowanie / kontraktacja dostawców.
• Analiza rynku, portfolia dostawców, produktów i logistyki w kontekście potencjałów optymalizacyjnych.
• Współpraca z klientami wewnętrznymi w ramach organizacji realizującej projekty produkcyjne dla klienta.
Wymagania:
• Preferowane wyższe wykształcenie ekonomiczne lub techniczne.
• Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w zakupach w branży elektrycznej, mechanicznej lub budowalnej
• Preferowane doświadczenie w zakupach w dużej firmie produkcyjnej.
• Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym.
• Mile widziana znajomość języka niemieckiego.
• Gotowość do odbywania podróży służbowych do 20% FTE
• Rozwinięte zdolności komunikacyjne i pracy w organizacji macierzowej.
• Zdolność myślenia analitycznego.
• Ukierunkowanie na wynik.
Co oferujemy:
• Pracę w dużej, międzynarodowej firmie z kapitałem szwajcarskim.
• Praca na autonomicznym stanowisku połączonym z decyzyjnością biznesową.
• Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i zakupowych.
• Premię roczną liczoną od wyników.
• Wysoki standard dostępnych biur, pomieszczeń socjalnych i narzędzi do pracy.