Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik działu windykacji (k/m)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- zapewnienie prawidłowości i terminowości przebiegu procesu windykacji,
- zarządzanie należnościami, rezerwami i limitem kredytowym klientów,
- zarządzanie podległym zespołem: ustalanie celów i zadań oraz priorytetów pracy, motywowanie podległych pracowników, kontrolowanie statusu oraz terminowości realizacji wyznaczanych zadań, dbałość o szkolenia i rozwój,
- przygotowywanie raportów, analiz i kalkulacji dla potrzeb własnego działu, organizacji i przełożonego,
- efektywna współpraca z wszystkimi partnerami biznesowymi między innymi poprzez raportowanie wyników, planowanie procesów, komunikację i eskalację zagrożeń,
- współpraca z działem sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji, raportowanie wyników, zgłaszanie działań i komunikowanie problemów windykacyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane w obszarze nauk ścisłych),
- doświadczenie w obszarze windykacji,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- znajomość języka angielskiego - poziom min. komunikatywny,
- wysoko rozwinięte umiejętności liderskie i analityczne,
- prawo jazdy kat. "B".
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od posiadanego doświadczenia / kompetencji,
- system premiowy, oraz pakiet benefitów pozapłacowych,
- niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy,
- rozwojowe stanowisko w międzynarodowych strukturach.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.