MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
Kierownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta i Sprzedaży na region EU
Od: MolttonMiejsce pracy: Gliwice
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie działem telefonicznej obsługi klientów ( dystrybutorów) na region EU.
- Zapewnienie sprawnej obsługi klientów : sprzedaż i obsługa stałych jak i nowych klientów na rynku międzynarodowym EU.
- Planowanie i nadzorowanie procesów obsługi klienta i sprzedaży.
- Stworzenie i wdrożenie efektywnych systemów KPI dla podległego zespołu w tym procedur, systemów, narzędzi mających na celu zwiększenie aktywności sprzedażowej.
- Opracowywanie i wdrażanie inicjatyw rozwojowych i motywacyjnych dla zespołu w oparciu o potrzeby biznesowe firmy.
- Tworzenie analiz i raportów.
- Bieżąca organizacja pracy zespołu - motywowanie, planowanie, wyznaczanie i kontrola realizacji wskaźników.
- Monitorowanie procesów obsługi klienta, identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji i wdrażanie odpowiednich zmian.
- Zapewnienie osiągnięcia założonych planów sprzedażowych firmy.
Wymagania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołem w telefonicznej obsłudze klienta. (mile widziane w firmie o profilu produkcyjno - komercyjnym)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w firmach ’call-center’, telefonicznym biurze obsługi klienta (inbound, outbound)
- Znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych.
- Zdolności przywódcze - umiejętność delegowania i rozliczania zadań, motywowania, szkolenia, budowania zespołu,
- Znajomość programów do zarządzania ’call-center’, telefonicznej obsłudze klienta, CRM.
- Bardzo dobrej organizacji własnej pracy i zespołu
- Znajomość pakietów Microsoft Dynamics (mile widziane),
- Orientacja na cel,
- Proaktywne działanie
- Otwartość na nową wiedzę i innowacje
- Znajomość j. angielskiego umożliwiającą codzienną komunikację.
Nasz Klient oferuje:
- Możliwość uczestniczenia w rozwoju standardów organizacji nastawionej na zmianę i ciągłe doskonalenie,
- Unikalna kultura pracy w twórczym i różnorodnym środowisku w organizacji pracującej projektowo,
- Możliwość realizacji własnych pomysłów,
- Doskonalenie własnych kompetencji dzięki interdyscyplinarnym projektom,
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Aktywny udział w dalszym rozwoju mocnej i stabilnej organizacji z długoletnią historią działalności.