#

Kierownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta i Sprzedaży na region EU

Moltton

Gliwice, śląskie

Moltton

MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145

Kierownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta i Sprzedaży na region EU

Od: Moltton
Miejsce pracy: Gliwice

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie działem telefonicznej obsługi klientów ( dystrybutorów) na region EU.
  • Zapewnienie sprawnej obsługi klientów : sprzedaż i obsługa stałych jak i nowych klientów na rynku międzynarodowym EU.
  • Planowanie i nadzorowanie procesów obsługi klienta i sprzedaży.
  • Stworzenie i wdrożenie efektywnych systemów KPI dla podległego zespołu w tym procedur, systemów, narzędzi mających na celu zwiększenie aktywności sprzedażowej.
  • Opracowywanie i wdrażanie inicjatyw rozwojowych i motywacyjnych dla zespołu w oparciu o potrzeby biznesowe firmy.
  • Tworzenie analiz i raportów.
  • Bieżąca organizacja pracy zespołu - motywowanie, planowanie, wyznaczanie i kontrola realizacji wskaźników.
  • Monitorowanie procesów obsługi klienta, identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji i wdrażanie odpowiednich zmian.
  • Zapewnienie osiągnięcia założonych planów sprzedażowych firmy.

Wymagania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołem w telefonicznej obsłudze klienta. (mile widziane w firmie o profilu produkcyjno - komercyjnym)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w firmach ’call-center’, telefonicznym biurze obsługi klienta (inbound, outbound)
  • Znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych.
  • Zdolności przywódcze - umiejętność delegowania i rozliczania zadań, motywowania, szkolenia, budowania zespołu,
  • Znajomość programów do zarządzania ’call-center’, telefonicznej obsłudze klienta, CRM.
  • Bardzo dobrej organizacji własnej pracy i zespołu
  • Znajomość pakietów Microsoft Dynamics (mile widziane),
  • Orientacja na cel,
  • Proaktywne działanie
  • Otwartość na nową wiedzę i innowacje
  • Znajomość j. angielskiego umożliwiającą codzienną komunikację.

Nasz Klient oferuje:

  • Możliwość uczestniczenia w rozwoju standardów organizacji nastawionej na zmianę i ciągłe doskonalenie,
  • Unikalna kultura pracy w twórczym i różnorodnym środowisku w organizacji pracującej projektowo,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • Doskonalenie własnych kompetencji dzięki interdyscyplinarnym projektom,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Aktywny udział w dalszym rozwoju mocnej i stabilnej organizacji z długoletnią historią działalności.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Moltton

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi