Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kierowanie i nadzorowanie pracy zespołu Działu Obsługi Roszczeń
Informacje o kliencie
Międzynarodowa firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład jednej z największych grup finansowych na świecie
Opis stanowiska
Kierowanie i nadzorowanie pracy zespołu Działu Obsługi Roszczeń
Zapewnienie bieżącej obsługi świadczeń ubezpieczeniowych zgodnie z obowiązującymi warunkami ubezpieczenia, przepisami prawa polskiego oraz procedurami wewnętrznymi
Nadzór nad procesem podejmowania decyzji o zasadności roszczenia, kierowania pism do Klientów oraz urzędów administracji
Koncentracja na kliencie i jego potrzebach - dostarczanie satysfakcjonujących rozwiązań dotyczących obsługi roszczeń i budowania zadowolenia Klienta
Wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych w zakresie obsługi roszczeń
Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej (przygotowywanie raportów)
Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów ubezpieczeniowych
Profil kandydata
Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w firmie ubezpieczeniowej na stanowisku związanym z obsługą świadczeń (warunek konieczny)
Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników
Wykształcenie wyższe magisterskie
Wiedza na temat profesjonalnej obsługi klienta oraz aktualnych rozwiązań stosowanych w branży ubezpieczeniowo-finansowej
Płynna znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Warszawa Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.