Kierownik Działu Obsługi Reklamacji i Serwisu (Nr ref.: KDO/MK)
Miejsce pracy: JordanówObowiązki:
- zarządzanie procesem obsługi reklamacji i serwisu,
- zapewnienie terminowości, kompleksowości obsługi oraz interpretacja zasadności reklamacji,
- kontakt z Klientem w zakresie obsługi posprzedażowej, instalacji i reklamacji -zarówno w kraju, jak i za granicą,
- zarządzanie podległym zespołem,
- analiza procesów oraz raportowanie danych związanych z serwisem i reklamacją.
Wymagania:
- wykształcenie techniczne,
- min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze reklamacji w branży produkcyjnej lub pokrewnej,
- znajomość rysunku technicznego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym w obszarach słownictwa technicznego, branżowego,
- samodzielność.
Nasz Klient oferuje:
- pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,
- atrakcyjne i uczciwe wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego.
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatek/Kandydatów na stanowisko: