#

Kierownik Działu Obsługi Reklamacji i Serwisu (Nr ref.: KDO/MK)

Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K.

Jordanów, małopolskie

Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K.
Arche Consulting jest firmą tworzoną przez ludzi z pasją, łączących wiedzę i doświadczenie uzyskane dzięki kilkuletniej praktyce w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych dla różnorodnych pod kątem wielkości i kapitału firm. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.

Kierownik Działu Obsługi Reklamacji i Serwisu (Nr ref.: KDO/MK)

Miejsce pracy: Jordanów

Obowiązki:

  • zarządzanie procesem obsługi reklamacji i serwisu,
  • zapewnienie terminowości, kompleksowości obsługi oraz interpretacja zasadności reklamacji,
  • kontakt z Klientem w zakresie obsługi posprzedażowej, instalacji i reklamacji -zarówno w kraju, jak i za granicą,
  • zarządzanie podległym zespołem,
  • analiza procesów oraz raportowanie danych związanych z serwisem i reklamacją.

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne,
  • min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze reklamacji w branży produkcyjnej lub pokrewnej,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym w obszarach słownictwa technicznego, branżowego,
  • samodzielność.

Nasz Klient oferuje:

  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,
  • atrakcyjne i uczciwe wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego.

 

Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatek/Kandydatów na stanowisko:

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi