W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Kierownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: ŻoryDla naszego Klienta - lidera w branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownika działu obsługi klienta
Miejsce pracy: okolice Żor
Zakres obowiązków:
- zarządzanie pracą zespołu
- monitorowanie oraz usprawnianie procesu obsługi klienta
- koordynacja procesu logistycznego, raportowanie stanów magazynowych
- współpraca z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
Wymagania:
- min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta
- doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem
- dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- mile widziana dobra znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego
- wysoko rozwinięte umiejętności liderskie, interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne
Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem w branży FMCG
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa oraz premia)
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych