Kierownik Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Mszczonów k. Warszawa, Łódź, Żyrardów, Rawa Mazowiecka

Oferujemy:

  • Pracę w firmie, która znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce (tytuł „Gazeli Biznesu 2016”)
  • Swobodę działania, możliwość wdrażania własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój firmy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość współpracy z Klientami światowej skali
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Przyjazną atmosferę w ambitnym i wspierającym Cię zespole
  • Przejrzysty system premiowy dostosowany do wykonywanej pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)

Zakres obowiązków:

  • Kierowanie pracą podległego zespołu
  • Nadzór nad właściwą realizacją procedur obsługi Klienta
  • Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z Klientem
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientem
  • Przygotowywanie raportów dot. działalności Klienta
  • Współpraca z innymi działami Spółki
  • Nadzór nad realizacją budżetu w ramach powierzonych zadań

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (min. B2)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Mile widziana znajomość procedur i zasad funkcjonowania magazynu
  • Umiejętność planowania, organizacji pracy oraz podejmowania decyzji
  • Znajomość prawa pracy, przepisów BHP oraz PPOŻ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi