Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: LubońO pracodawcy:
Nasz Klient to jeden z liderów w Polsce w zakresie świadczenia usług logistycznych dla branży retail oraz e-commerce.
Obowiązki:
- nadzorowanie pracy Działu Obsługi Klienta,
- budowa i utrzymywanie dobrych relacji z klientami – zapewnienie wysokiej jakości poziomu obsługi,
- rozwój usług, procedur i standardów obsługi klientów,
- analiza potrzeb klientów i doradztwo z w zakresie oferowanych rozwiązań,
- wdrażanie nowych projektów,
- monitorowanie poprawności procesów oraz rozliczeń realizowanych dla klientów, wystawianie faktur oraz sprawozdań operacyjnych,
- koordynacja pracy 6-osobowego zespołu,
- współpraca z innymi działami w sprawach związanych z usługami świadczonymi na rzecz Klientów,
- przygotowanie i opiniowanie umów oraz ofert dla klientów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta (B2B),
- praktyka na stanowisku kierowniczym,
- doświadczenie w firmie logistycznej lub e-commerce będzie dodatkowym atutem,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- asertywność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność planowania i delegowania zadań,
- wysoki poziom kultury osobistej.