Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Gi Group działa w Polsce od 2007 roku i pomaga blisko 150 000 osobom rocznie znaleźć zatrudnienie.
Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: GłogówekZAKRES OBOWIĄZKÓW:
CZEGO OCZEKUJEMY?
CO OFERUJEMY?
]]>
- zarządzanie obszarami: obsługa klienta, zakupy operacyjne materiałów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych
- zarządzanie zamówieniami Klientów
- nadzór nad procesowaniem reklamacji logistycznych
- zapewnienie ciągłości produkcji przez monitorowanie poziomu zapasów komponentów i opakowań
- współpraca z centralnym działem obsługi klienta i sprzedaży (oddział w Niemczech)
CZEGO OCZEKUJEMY?
- wykształcenia wyższego
- doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji procesu dyspozycji/obsługi klienta w branży produkcyjnej
- umiejętyności obsługiwania SAP
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego
- samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy
CO OFERUJEMY?
- stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta, na umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy
- dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i pakietu prywatnej opieki medycznej
- naukę języków obcych online (darmowy dostęp do platformy e-learningowej)
- dofinansowanie do ciepłych posiłków wydawanych w firmie
- dodatkow 20 minut przerwy wliczone w czas pracy
- wynagrodzenie zależne od doświadczenia oraz określoną ścieżkę rozwoju finansowego
- premię za obecność
- premię roczną i inne płacowe dodatki do wynagrodzenia
]]>
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i przesłaną aplikację.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.