#

Kierownik Działu Obsługi Klienta E-Commerce

Sief-IT Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Sky-Shop - to oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Istniejemy od 2009 roku. Do tej pory z naszego oprogramowania skorzystało ponad 35 000 Klientów. Naszą misją jest dostarczanie najlepszego oprogramowania dla sklepów internetowych w Polsce. Z naszej platformy korzysta producent lodów Grycan czy producent RTV Media-Tech. Współpracujemy również z takimi firmami jaki Allegro, Google, Facebook, mBank czy InPost.

Aktualnie poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Kierownika Działu Obsługi Klienta do naszego Działu Supportu (techniczny).

D.O.K. odpowiada za wsparcie Klientów z zakresu konfiguracji i obsługi oprogramowania sklepu internetowego. Będziesz odpowiedzialny/a za organizację pracy Działu Obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi przez nas standardami i kulturą pracy. Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie konsultantów DOK w bieżącej obsłudze Klientów mailowej oraz telefonicznej oraz będziesz monitorować bieżącą komunikację z Klientami. Twoim zadaniem będzie również nadzór i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów które wymagają szczególnej analizy i współpracy z działem IT.

Nieodzowną częścią Twojej pracy będzie zwiększanie jakości i wydajności pracy DOK poprzez motywowanie i wspieranie pracowników DOK, organizowanie szkoleń z zakresu produktu oraz efektywnej obsługi Klienta, poprawianie procesów, weryfikacji korespondencji mailowej oraz telefonicznej w celu poprawy jakości i utrzymywaniu standardów firmy.

Nadrzędnym celem będzie dbanie o to aby Klient był usatysfakcjonowany jakością naszego wsparcia.

Oferujemy:

  • Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B
  • Premie roczne, premie miesięczne i bonusy
  • Pracę przy jednym stałym dużym projekcie e-commerce
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym 2 monitory (opcjonalnie również Mac)
  • Praca od poniedziałku do piątku
  • Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach i konferencjach
  • Kameralna atmosfera w firmie 30 osobowej
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
  • Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
  • Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  • Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
  • Chill pufa, Xbox z grami
  • Możliwość prowadzenia bezpłatnie własnego sklepu internetowego
  • Przyjazną, koleżeńską atmosferę w pracy 

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta B2B
  • Doświadczenie w branży IT: Agencja interaktywna, Software House, hosting lub e-commerce
  • Znajomość zasad działania usług w Internecie: strony www / sklepy internetowe
  • Znajomość działania usług IT: Domena, Certyfikat SSL, HTML/CSS, hosting itp.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Samodyscyplina i dobra organizacja własnych zadań
  • Umiejętność delegowania zadań oraz monitorowania ich realizacji
  • Umiejętność budowania zespołu i dobrych relacji

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży e-commerce
  • Znajomość zasad działania usług SaaS oraz działu supportu

Prezentacja firmy

Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamen... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi