Opis stanowiska pracy
Sky-Shop - to oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Istniejemy od 2009 roku. Do tej pory z naszego oprogramowania skorzystało ponad 35 000 Klientów. Naszą misją jest dostarczanie najlepszego oprogramowania dla sklepów internetowych w Polsce. Z naszej platformy korzysta producent lodów Grycan czy producent RTV Media-Tech. Współpracujemy również z takimi firmami jaki Allegro, Google, Facebook, mBank czy InPost.
Aktualnie poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Kierownika Działu Obsługi Klienta do naszego Działu Supportu (techniczny).
D.O.K. odpowiada za wsparcie Klientów z zakresu konfiguracji i obsługi oprogramowania sklepu internetowego. Będziesz odpowiedzialny/a za organizację pracy Działu Obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi przez nas standardami i kulturą pracy. Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie konsultantów DOK w bieżącej obsłudze Klientów mailowej oraz telefonicznej oraz będziesz monitorować bieżącą komunikację z Klientami. Twoim zadaniem będzie również nadzór i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów które wymagają szczególnej analizy i współpracy z działem IT.
Nieodzowną częścią Twojej pracy będzie zwiększanie jakości i wydajności pracy DOK poprzez motywowanie i wspieranie pracowników DOK, organizowanie szkoleń z zakresu produktu oraz efektywnej obsługi Klienta, poprawianie procesów, weryfikacji korespondencji mailowej oraz telefonicznej w celu poprawy jakości i utrzymywaniu standardów firmy.
Nadrzędnym celem będzie dbanie o to aby Klient był usatysfakcjonowany jakością naszego wsparcia.
Oferujemy:
- Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B
- Premie roczne, premie miesięczne i bonusy
- Pracę przy jednym stałym dużym projekcie e-commerce
- Elastyczne godziny pracy
- Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
- Niezbędne narzędzia pracy w tym 2 monitory (opcjonalnie również Mac)
- Praca od poniedziałku do piątku
- Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach i konferencjach
- Kameralna atmosfera w firmie 30 osobowej
- Dofinansowanie do karty MultiSport
- Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
- Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
- Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
- Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
- Chill pufa, Xbox z grami
- Możliwość prowadzenia bezpłatnie własnego sklepu internetowego
- Przyjazną, koleżeńską atmosferę w pracy
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w obsłudze Klienta B2B
- Doświadczenie w branży IT: Agencja interaktywna, Software House, hosting lub e-commerce
- Znajomość zasad działania usług w Internecie: strony www / sklepy internetowe
- Znajomość działania usług IT: Domena, Certyfikat SSL, HTML/CSS, hosting itp.
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Samodyscyplina i dobra organizacja własnych zadań
- Umiejętność delegowania zadań oraz monitorowania ich realizacji
- Umiejętność budowania zespołu i dobrych relacji
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży e-commerce
- Znajomość zasad działania usług SaaS oraz działu supportu
Prezentacja firmy
Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamen...
Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym tj: SaaS. Działamy aktualnie na polskim rynku lecz pojawimy się również na globalnym rynku e-commerce.
Marka istnieje na rynku od 2009 roku i przez ten skorzystało z naszego oprogramowania dużo ponad 10 000 sklepów internetowych.
Sky-Shop posiada unikalne rozwiązania na polskim rynku e-commerce które intensywnie rozwijamy.
Jeżeli chcesz rozwijać jedno z najlepszych rozwiązań e-commerce na polskim rynku - dołącz do nas!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/07/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta