#

Kierownik Działu Obsługi Aptek

HRBC GROUP SP. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie

Aktualnie do naszego klienta, jednego ze światowych liderów w produkcji nowoczesnych i innowacyjnych terapii leczniczych, poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Aptek

Miejsce pracy: Warszawa

 

Twoim celem na tym stanowisku pracy będzie:

Zarządzanie grupą Specjalistów odpowiedzialnych za telefoniczną promocję i sprzedaż produktów leczniczych, żywności specjalistycznego przeznaczenia medycznego oraz wyrobów medycznych do aptek. Wspieranie podległych pracowników w realizacji celów sprzedażowych oraz wdrażanie i prowadzenie programów edukacyjnych skierowanych do Farmaceutów.

Główne zadania:

• Zarządzanie zespołem Specjalistów dedykowanych do obsługi aptek, ocenianie i rozliczanie pracowników z osiąganych wyników sprzedażowych, promocyjnych i edukacyjnych

• Motywowanie, szkolenie i coaching podległego zespołu w zakresie zadań pracy działu

• Ciągła praca nad poprawianiem efektywności pracy działu

• Dbanie o wysoką jakość współpracy między działowej wewnątrz firmy oraz budowanie długofalowych relacji z farmaceutami

• Kontakt z Sieciami aptecznymi (rola Key Account Managera dla wybranych sieci)

• Dbanie o stabilność zespołu poprzez m.in. wdrażanie nowych osób do pracy

 

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie

• Samodzielne stanowisko pozwalające na wykorzystanie zdobytego doświadczenia

• Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dodatek cyfrowy, prywatne ubezpieczenie

• Niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon)

• Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku

• Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy

• Pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy

 

 

Wymagania

Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:

Masz doświadczenie w zarządzaniu Zespołem Sprzedaży/Promocji/Obsługi Telefonicznej w branży farmaceutycznej / healthcare skierowanej do Aptek lub w innych branżach.

 

Czego oczekujemy od Kandydatów:

• Umiejętności zarządzania zespołem, oceniania i rozliczania z osiąganych wyników (coaching, mentoring)

• Zorientowania na cel, strategicznego myślenia i konsekwencji w działaniu

• Zdolności interpersonalnych oraz wysokiej kultury osobistej

• Zaangażowania, kreatywności i umiejętności budowania przyjaznej atmosfery pracy

• Znajomości Excela i umiejętności pracy z bazami danych

• Kompetencji sprzedaży i promocji telefonicznej potwierdzone doświadczeniami w branży

• Zdolności negocjacyjnych

Prezentacja firmy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Premie, dodatki:
prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dodatek cyfrowy, prywatne ubezpieczenie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Laboratorium / Farmacja / Biotechnologia, Praca Sprzedaż - Account Management

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi