Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/03/2021.

Kierownik Działu Obsługi Aptek

Warszawa, mazowieckie

HRBC GROUP SP. z o.o.

Opis stanowiska pracy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie

Aktualnie do naszego klienta, jednego ze światowych liderów w produkcji nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań leczniczych, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Aptek

Miejsce pracy: Warszawa

 

Twoim celem na tym stanowisku pracy będzie:

Zarządzanie grupą specjalistów odpowiedzialnych za telefoniczną sprzedaż i promocję produktów leczniczych do branży farmaceutycznej. Wspieranie podległych pracowników w realizacji takich zadań jak zarządzanie zamówieniami czy prowadzenie programów edukacyjnych skierowanych do pracowników aptek.

Główne zadania:

• Zarządzanie zespołem, ocenianie i rozliczanie z osiąganych wyników

• Motywowanie i szkolenie podległego zespołu

• Ciągła praca nad poprawianiem efektywności działu

• Wdrażanie nowych osób na stanowisko pracy

• Raportowanie do pozostałych działów firmy

• Dbanie o wysoką jakość współpracy oraz budowanie długofalowych relacji z farmaceutami

• Ścisła współpraca z przedstawicielami medycznymi pracującymi w terenie

 

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię za wyniki sprzedażowe

• Samodzielne stanowisko pozwalające na wykorzystanie zdobytego doświadczenia

• Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dodatek cyfrowy

• Niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon)

• Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku

• Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy

• Możliwość pracy zdalnej lub pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy

 

Wymagania

 

Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:

Masz doświadczenie w zarządzaniu Zespołem Sprzedaży/Obsługi Telefonicznej w branży farmaceutycznej (Consumer Healthcare) lub w innych branżach.

 

Czego oczekujemy od Kandydatów:

• Umiejętności zarządzania zespołem, oceniania i rozliczania z osiąganych wyników (Coaching, Mentoring, )

• Zdolności interpersonalnych oraz wysokiej kultury osobistej

• Zaangażowania, kreatywności i umiejętności budowania przyjaznej atmosfery pracy

• Znajomości Excela i praca z bazami danych

• Znajomość systemów telefonicznych CC i aplikacji do obsługi BTB

 

Prezentacja firmy

PARTNER w biznesie, zapewniający NIEOGRANICZONY wachlarz HR-owych możliwości... dostosowanych do indywidualnych uwarunkowań Państwa przedsiębiorstwa i usług świadczonych na najwyższym poziomie. Wsparcie, jakie Państwo otrzymujecie ze strony naszych firm tworzących HRBC Group, zapewnia długotrwałą satysfakcję i widoczne efekty.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Studia podyplomowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Laboratorium / Farmacja / Biotechnologia , Praca Obsługa klienta
do góry