HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie
Aktualnie do naszego klienta, jednego ze światowych liderów w produkcji nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań leczniczych, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Kierownik Działu Obsługi Aptek
Miejsce pracy: Warszawa
Twoim celem na tym stanowisku pracy będzie:
Zarządzanie grupą specjalistów odpowiedzialnych za telefoniczną sprzedaż i promocję produktów leczniczych do branży farmaceutycznej. Wspieranie podległych pracowników w realizacji takich zadań jak zarządzanie zamówieniami czy prowadzenie programów edukacyjnych skierowanych do pracowników aptek.
Główne zadania:
• Zarządzanie zespołem, ocenianie i rozliczanie z osiąganych wyników
• Motywowanie i szkolenie podległego zespołu
• Ciągła praca nad poprawianiem efektywności działu
• Wdrażanie nowych osób na stanowisko pracy
• Raportowanie do pozostałych działów firmy
• Dbanie o wysoką jakość współpracy oraz budowanie długofalowych relacji z farmaceutami
• Ścisła współpraca z przedstawicielami medycznymi pracującymi w terenie
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię za wyniki sprzedażowe
• Samodzielne stanowisko pozwalające na wykorzystanie zdobytego doświadczenia
• Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dodatek cyfrowy
• Niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon)
• Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku
• Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy
• Możliwość pracy zdalnej lub pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:
Masz doświadczenie w zarządzaniu Zespołem Sprzedaży/Obsługi Telefonicznej w branży farmaceutycznej (Consumer Healthcare) lub w innych branżach.
Czego oczekujemy od Kandydatów:
• Umiejętności zarządzania zespołem, oceniania i rozliczania z osiąganych wyników (Coaching, Mentoring, )
• Zdolności interpersonalnych oraz wysokiej kultury osobistej
• Zaangażowania, kreatywności i umiejętności budowania przyjaznej atmosfery pracy
• Znajomości Excela i praca z bazami danych
• Znajomość systemów telefonicznych CC i aplikacji do obsługi BTB
HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacy... Rozwiń
1.Administratorem danych osobowych jest HRBC Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ślusarskiej 6/3, 30-710 w Krakowie. Dane kontaktowe Administratora, w tym dane Inspektora Ochrony Danych, dostępne są pod adresem hrbcgroup.eu. 2. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem mailowym, znajdującym się na naszej stronie internetowej. 3.Dane osobowe przetwarzane są w cel... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.