Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Planuje, organizuje i kontroluje pracę działu marketingu;
2. Planuje, organizuje, nadzoruje zadania inwestycyjne i remontowe Zakładu;
3. Koordynuje działania w zakresie prawidłowego wykorzystania środków
transportowych, maszyn i urządzeń Zakładu;
4. Planuje, organizuje i koordynuje spedycję na terenie działania Zakładu;
5. Przygotowuje postępowania z zakresu zamówień publicznych działu
marketingu;
6. Współpracuje z dostawcami, odbiorcami i klientami Zakładu;
7. Ustala szczegółowe zakresy czynności dla pracowników działu marketingu;
8. Sporządza zestawienia i analizy dotyczące działu marketingu;
Wymagania podstawowe:
1. Wykształcenie wyższe;
2. Umiejętność kierowania zespołem pracowniczym;
3. Umiejętność planowania, organizowania i kontrolowania prac działu;
4. Operatywność, komunikatywność, dyspozycyjność;
5. Umiejętność samodzielnej pracy;
6. Znajomość ustawy „ Prawo zamówień publicznych” ;
7. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu OFFICE;
8. Umiejętność budowania dobrych relacji interpersonalnych;
9. Doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym min. 2 lata;
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność analitycznego myślenia;
2. Mile widziane doświadczenie informatyczne;
3. Odporność na stres;
4. Praca pod presją czasu;
5. Znajomość zasad kosztorysowania;
6. Posiadanie prawa jazdy kat. B;
Wymagane dokumenty:
1. Curriculum Vitae,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, kwalifikacje,
doświadczenie zawodowe oraz świadectwa pracy (oryginały do wglądu podczas
rozmowy kwalifikacyjnej
Zespół Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach jest jednostką organizacyj... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.