#

Kierownik/Dyrektor Sprzedaży Krajowej - rekrutacja online

HRK S.A.

Olsztyn, małopolskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naszego Klienta - czołowego producenta osprzętu elektrotechniczego, detali dla sektora aerospace i robotics - poszukujemy idealnego kandydata na stanowisko:

Kierownik/Dyrektor Sprzedaży KrajowejMiejsce pracy: Olsztyn

Zadania:

  • Zarządzanie 10-cio osobowym działem sprzedaży krajowej.
  • Realizację nałożonych planów sprzedaży i celów strategicznych.
  • Pozyskiwanie i utrzymywanie Kluczowych Klientów spółki.
  • Doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferty firmy.
  • Współtworzenie i realizację polityki handlowej spółki na terenie kraju.
  • Tworzenie budżetu sprzedaży i nadzór nad jego realizacją.
  • Monitorowanie rynku i zachodzących w nim zmian.
  • Raportowanie wyników pracy działu sprzedaży do Zarządu Spółki.
  • Analizowanie rynku w zakresie nowych potrzeb i szans rozwoju portfolio produktowego.

Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na równoważnym stanowisku w branży elektrotechnicznej.
  • Wysoka znajomość rynku elektrotechnicznego dystrybucyjnego i przemysłowego.
  • Umiejętność doskonałej organizacji czasu pracy, planowania i delegowania zadań.
  • Umiejętność zarządzania zespołem, bycia liderem motywowania współpracowników, zarządzania zdalnego personelem w Polsce.
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu Office – szczególnie Excel,
  • Umiejętność samodzielnego przygotowywania i wyciągania wniosków z raportów sprzedaży i systemu controllingowego,
  • Wysoka dyspozycyjność i gotowość do odbywania częstych i samodzielnych podróży służbowych,
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami min technicznymi, innowacyjnymi,
  • Prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu pojazdów),
  • Wiedza techniczna z zakresu elektrotechniki, która będzie dodatkowym atutem.

Nasz klient oferuje:

  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji.
  • Możliwość kreowania polityki sprzedażowej w firmie, wysoką decyzyjność.
  • Wynagrodzenie powiększone o premię (w zależności od stopnia realizacji planów i celów).
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).
  • Dodatkowe benefity: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, system dofinasowania posiłków.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi