Opis stanowiska pracy
Naszym klientem jest jedna z międzynarodowych sieci handlowych specjalizująca się w sprzedaży detalicznej z przewagą artykułów przemysłowych. W związku z globalnym rozwojem na terenach republik byłego Związku Radzieckiego (CIS), firma poszukuje osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Zakupów / Purchasing Manager (Tajikistan)
Miejsce pracy: Tadżykistan
Obowiązki:
- Tworzenie i realizacja strategii zakupowej produktów FMCG zgodnie z polityką firmy w danym kraju
- Rozpoznanie lokalnego rynku dostawców produktów i usług
- Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów biznesowych z nowymi dostawcami na rynkach międzynarodowych
- Ocena zdolności dostawców pod względem wymagań jakościowych, kosztowych i terminowych
- Koordynacja procesów zakupowych poprzez zarządzanie 7 osobowym zespołem
- Monitorowanie procesu zakupów oraz optymalizacja kosztów
- Zarządzanie polityką cenową spółki z uwzględnieniem celów technicznych, handlowych oraz rentowności produktów
- Współpraca i raportowanie do lokalnego Dyrektora Generalnego spółki
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w zakupach produktów spożywczych
- Doświadczenie w branży dystrybucyjnej na rynkach międzynarodowych (preferowane działy spożywcze)
- Samodzielność w działaniu
- Otwartość na nowe wyzwania
- Doskonałe umiejętności interpersonalne
- Wysoko rozwinięte umiejętności kierownicze, negocjacyjne i adaptacyjne
- Dobra znajomość języka rosyjskiego i angielskiego lub francuskiego
- Otwartość na wymianę o wielokulturowym charakterze międzynarodowym
Prezentacja firmy
Firma NAJ International została zarejestrowana 22 sierpnia 1991 roku w W...
Firma NAJ International została zarejestrowana 22 sierpnia 1991 roku w Warszawie jako spółka doradztwa personalnego.
Można powiedzieć, że idea firmy powstała poniekąd dzięki studentom filologii romańskiej. Francois Nail – założyciel firmy – po pracy w Ambasadzie Francuskiej wykładał kursy marketingu na Uniwersytecie Warszawskim dla studentów mówiących po francusku. Tam spotkał się ze zdolnymi studentami, którzy martwili się, że są mało przygotowani, żeby znaleźć pracę w nowych warunkach ekonomii wolnego rynku. To go bardzo zastanowiło, szczególnie, że w ciągu dnia spotykał francuskich biznesmenów, szukających porady w biurze Radcy Handlowego Ambasady Francuskiej. Owi biznesmeni narzekali, że poszukują bez skutku odpowiednich pracowników do przedstawicielstw firm francuskich, które w tamtym czasie masowo zaczęły „wchodzić do Polski”. Na rynku istniały tylko Urzędy Pracy, w których trudno było spotkać kogoś, kto mówił w językach obcych. Stało się jasne, że brakuje istniejących na „zachodzie” firm doradztwa personalnego, do których zwyczajowo zgłaszają się pracodawcy w poszukiwaniu wykwalifikowanych pracowników. Francois Nail zaproponował studentom ten pomysł, jako case badania rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/06/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Zakupy / Zaopatrzenie