Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Kierownik ds. technicznych
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest jedna z największych firm konsultingowych na świecie oferująca szeroki zakres usług związanych z rynkiem nieruchomości. W związku ze zbliżającym się otwarciem nowej galerii handlowej na terenie Krosna poszukujemy kandydatów na stanowisko Kierownika ds. Technicznych.
Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika ds. Technicznych będzie odpowiedzialna za aktywny udział w przejęciu obiektu od generalnego wykonawcy, nadzorowanie odbiorów końcowych ze strony zarządcy, szkolenie zespołu technicznego w obsłudze systemów, instalacji i urządzeń. Odpowiedzialna będzie za prawidłowe funkcjonowanie Galerii Handlowej w zakresie prewencji, nadzoru, konserwacji i naprawy wszystkich instalacji i urządzeń technicznych i zabezpieczających (instalacje wykrywania pożarów, automatycznych systemów gaśniczych itp.). Ponadto za nadzór nad pracą kierownika obiektu i techników obiektu Galerii Handlowej oraz poszukiwanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji funkcjonowania Galerii.
Nasz Klient Zapewnia:
- pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu managerskiego
- prywatną opiekę medyczna
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie aktywności sportowej
- szeroki zakres profesjonalnych szkoleń i możliwości rozwoju
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w Galerii Handlowej
- wyższe wykształcenie inżynierskie (specjalizacja elektryczna lub wentylacja/klimatyzacja lub budowlana)
- znajomość Prawa Budowlanego, Prawa Energetycznego, Ustawy Ochrony Środowiska
- uprawnienia energetyczne w zakresie dozoru do 15 kV
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- znajomość programów Excel i Power Point, AutoCAD
- dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne