Kierownik ds. Obsługi Klienta
Naszym klientem jest prężnie rozwijająca się firma z branży usługowej, posiadająca ogólnopolską sieć stacjonarnych punktów sprzedaży oraz platformę sprzedaży online.
Informacje o kliencie
W celu zapewnienia jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych u klientów, poszukujemy doświadczonego Kierownika ds. Obsługi Klienta, który będzie odpowiedzialny za dział Customer Service obsługujący klientów w punktach stacjonarnych, jak i Klientów Internetowych.
Opis stanowiska
* Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta
* Ustalanie i weryfikacja wskaźników dotyczących obsługi klienta (kontrola jakości i efektywności procesu)
* Sporządzanie grafików dla pracowników
* Wdrażanie nowych pracowników i szkolenia z zakresu obsługi Klienta (np. sposobu rozmowy na czacie, standardów odpowiedzi mailowych itd.)
* Dbałość o wysoki poziom satysfakcji Klienta oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
* Analiza i raportowanie potrzeb klientów, tworzenie propozycji rozwiązań
* Efektywna współpraca z innymi działami i osobami w firmie w zakresie kompleksowej obsługi klienta
* Podejmowanie inicjatyw i współpraca przy projektach optymalizacyjnych dla procesów związanych z obsługą klienta
* Współpraca z zewnętrznym dostawcą systemu, monitorowanie zmian i wdrażanie nowych funkcjonalności (praca w języku angielskim)
* Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży
Profil kandydata
* Kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, w tym minimum roczne na stanowisku managerskim
* Wykształcenie wyższe, mile widziane w zakresie ekonomii, zarządzania, marketingu.
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - wymagany poziom to minimum B2 umożliwiający swobodną komunikację w mowie i piśmie
* Znajomość pracy Call Center obsługowego oraz specyfiki komunikowania się z klientem mailowo i na komunikatorach internetowych
* Bardzo dobra znajomość procesów obsługi klienta, umiejętność ich modyfikowania i ustalania
* Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
* Umiejętność pracy zespołowej oraz między działowej
* Bardzo dobra znajomość MS Office oraz systemów CRM
* Doświadczenie w Zakładach Bukmacherskich oraz znajomość naliczania bonusów będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
* Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
* Praca w komfortowym biurze w centrum Warszawy
* Możliwość uczestniczenia w wielu projektach między działowych oraz budowaniu wizerunku prężnie rozwijającej się na rynku organizacji
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More