#

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Michael Page

Warszawa, mazowieckie

Michael Page Michael Page

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Naszym klientem jest prężnie rozwijająca się firma z branży usługowej, posiadająca ogólnopolską sieć stacjonarnych punktów sprzedaży oraz platformę sprzedaży online.

Informacje o kliencie

W celu zapewnienia jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych u klientów, poszukujemy doświadczonego Kierownika ds. Obsługi Klienta, który będzie odpowiedzialny za dział Customer Service obsługujący klientów w punktach stacjonarnych, jak i Klientów Internetowych.

Opis stanowiska

* Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta
* Ustalanie i weryfikacja wskaźników dotyczących obsługi klienta (kontrola jakości i efektywności procesu)
* Sporządzanie grafików dla pracowników
* Wdrażanie nowych pracowników i szkolenia z zakresu obsługi Klienta (np. sposobu rozmowy na czacie, standardów odpowiedzi mailowych itd.)
* Dbałość o wysoki poziom satysfakcji Klienta oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
* Analiza i raportowanie potrzeb klientów, tworzenie propozycji rozwiązań
* Efektywna współpraca z innymi działami i osobami w firmie w zakresie kompleksowej obsługi klienta
* Podejmowanie inicjatyw i współpraca przy projektach optymalizacyjnych dla procesów związanych z obsługą klienta
* Współpraca z zewnętrznym dostawcą systemu, monitorowanie zmian i wdrażanie nowych funkcjonalności (praca w języku angielskim)
* Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży

Profil kandydata

* Kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, w tym minimum roczne na stanowisku managerskim
* Wykształcenie wyższe, mile widziane w zakresie ekonomii, zarządzania, marketingu.
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - wymagany poziom to minimum B2 umożliwiający swobodną komunikację w mowie i piśmie
* Znajomość pracy Call Center obsługowego oraz specyfiki komunikowania się z klientem mailowo i na komunikatorach internetowych
* Bardzo dobra znajomość procesów obsługi klienta, umiejętność ich modyfikowania i ustalania
* Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
* Umiejętność pracy zespołowej oraz między działowej
* Bardzo dobra znajomość MS Office oraz systemów CRM
* Doświadczenie w Zakładach Bukmacherskich oraz znajomość naliczania bonusów będzie dodatkowym atutem

Oferujemy


* Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
* Praca w komfortowym biurze w centrum Warszawy
* Możliwość uczestniczenia w wielu projektach między działowych oraz budowaniu wizerunku prężnie rozwijającej się na rynku organizacji

Please apply via the button on the right side of this job offer.
Michael Page Michael Page

Job details

Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

More

Follow us on:
Michael Page Michael Page Michael Page Michael Page

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi